Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الشعراوی به چین نرفت

© Photo / Official twitter of Adidas Footballالشعراوی به چین نرفت
الشعراوی به چین نرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفان الشعراوی پیشنهاد تیم فوتبال شانگهای شنهوای چین به امید تمدید قراردادش با آ اس رم، رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی مبنی بر جدایی استفان الشعراوی از آ اس رم می رسید اما فرعون کوچک بر ماندن در پایتخت ایتالیا تاکید دارد و حتی از پیشنهاد بسیار مهم نیز چشم پوشی کرده است.

این بازیکن در آستانه رفتن به سوپرلیگ چین بود و پیشنهاد دستمزد سالانه 16 میلیون  یورو از تیم شانگهای شنهوا دریافت کرده بود.

اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که این بازیکن با رد پیشنهاد چینی ها، قصد دارد قراردادش را با گرگ ها تمدید نماید در حالیکه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

در همین حال گاتزتا دلو اسپورت، عدم توافق آ اس رم با چین را یکی از دلایل اصلی رد شدن این پیشنهاد می خواند و آورده است؛ در حالیکه وکلای الشعراوی موافق این انتقال بودند و در بخش هایی با سران شانگهای شنهوا به توافق رسیده بودند.

این بازیکن نیز نسبت به انتقالش مردد بود و در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد باشگاه چینی را رد کرده و قراردادش با آ اس رم را تمدید کند.

این در حالیست که گفته می شود این بازیکن، از باشگاه چینی خواسته بود که باید در تصمیمات کادر فنی نقش داشته باشد و به نوعی جزئی از کادر فنی باشد، اما این مورد به هیچ وجه مورد قبول شانگهای شنهوا قرار نگرفت.

البته جانلوکا دی مارتزیو نیز علت رد پیشنهاد شانگهای شنهوا را از سوی الشعراوی، دلایل شخصی عنوان کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала