Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت گواردیولا از انتقال نیمار و گریزمن به بارسلونا

© REUTERS / Fabian BimmerBayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015
Bayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی پیشین بارسلونا، از انتقال نیمار و آنتوان گریزمن به باشگاه بارسلونا حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک ورزش؛ سرمربی پیشن باشگاه بارسلونا، در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در پیوند به انتقال نیمار و گریزمن به بارسلونا گفت: "من از انتقال این دو ستاره به بارسلونا حمایت می‌کنم و این بهترین انتقال در فصل نقل و انتقلات تابستانی بارسلونا خواهد بود".

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیائی تیم منچستر سیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا: دوران من در بارسلونا تکرار نخواهد شد+عکس

پپ گواردیولا که چهار سال سرمربی بارسلونا بود. او پس از جدایی از این باشگاه راهی بایرن مونیخ شد و پس ترک این باشگاه، راهی باشگاه منچسترسیتی شد. گواردیولا در بخش دیگر از سخانش در پیوند به انتقال گریزمن و نمیار گفت که این دو ستاره مهره‌های بسیار مناسب برای بارسلونا است.

این سرمربی کنونی منچسترسیتی در صبحت‌هایش ادامه گفت: "من در این رابطه چیزی نمی‌گویم، ااین مورد بر میگردد به مدیران باشگاه بارسلونا که چه تصمیم برای آن در نظر می‌گیرند. من سال‌های زیادی در این باشگاه بوده‌ام و نمی‌خواهم دیدگاه‌ام تفسیر بد شود و سوءتفاهم ایجاد کند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала