پوتین در جستجوی جانشین است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در جستجوی جانشین است
پوتین در جستجوی جانشین است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشته است که از دور اول ریاست جمهوری تا به حال در فکر جانشین خود است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین طی مصاحبه با کانال FT در آستانه اجلاس G20 گفت: "شرایط تغییر می کند، همزمان تقاضأ در قبال مردم نیز تا حدی تغییر می نماید. خلاصه — من این را بدون هیچ گونه اضافه گوئی یا اغراق و بدون رنگ پردازی می گویم که در بلاخره مردم روسیه باید این تصمیم را بگیرند".

دیدار پوتین و ترامپ در اوزاکا + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
دیدار پوتین و ترامپ در اوزاکا + ویدیو

پوتین به ژورنالستان بریتانیائی یادآور شد که انتخاب رئیس جمهور در روسیه از طریق رائی گیری مستقیم مخفی تمام مردم روسیه صورت می گیرد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: "البته، رهبر فعلی از کسی همیشه حمایت می نماید و این پشتیبانی بسیار قوی است، مشروط به این که خودش شخص بااعتماد و محترم در بین مردم باشد. اما به هر صورت نتایج انتخابات به دست اتباع روسیه قرار دارد.
پوتین در ماه مارچ در جریان انترویو با NBC در مورد خطر ناشی از از تغییر قدرت که در سال های اخیر صورت گرفته است، پاسخ داده گفت: "چرا شما فکر می کنید که حتماً بعد از من کسی به قدرت خواهد آمد که تمام دستاورد های دوران من را نابود نماید؟".
پوتین ابراز امیدواری کرد که کسانی به قدرت خواهند رسید که می خواهند موقف روسیه را قویتر نمایند، آنها آینده را برای روسیه خواهند ساخت و پلاتفورم برای رشد نسل بعدی را ایجاد خواهند کرد.
رئیس جمهور روسیه به این عقیده است که امریکا نیز به ثبات روسیه علاقمند است.
وی گفت: "به نظر من امریکا به روسیه باثبات، پیشرفته و باشکوه علاقمندی دارد، اگر شما امکانات دارید، می توانید به 25-50 سال قبل نظر بیاندازید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала