Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل: نمی‌خواهم از رئال جدا شوم

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید می‌گوید که در رئال باقی می‌ماند و به هیچ جایی نمی‌رود.

به گزارش اسپوتنیک ورزش؛ گرت بیل که در فهرست نقل و انتقلات این فصل رئال مادرید قرار گرفته است می‌گوید می‌خواهم به رئال باقی بمانم. در همین حال، باشگاه رئال مادرید برای حفظ این ستاره ولزی خود هیچ گونه تمایلی ندارد. از سوی هم روزنامه دیلی میل ادعا کرده ست که گرت بیل تحت هیچ گونه شرایطی از این باشگاه جدا نخواهد شد.

بایرن مونیخ مشتری جدید گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بایرن مونیخ مشتری جدید گرت بیل

گرت بیل به مدیران رئال مادرید گفته در سفر پیش فصل باشگاه در امریکا نیز شرکت خواهد کرد. بیل گفته است که او نمی‌خواهد از این باشگاه جدا شود و گفته است که تمایلی به دادن پاسخ مثبت به پیشنهادهایش ندارد. این ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید گفته است که تنها راهی که برای جدایی او از این باشگاه وجود دارد، پرداخت حدود 50 میلیون یورو حقوق برای سه فصل باقی مانده قراردادش با این باشگاه است.

در حال حاضر باشگاه رئال مادرید 650هزار پوند در هفته به گرت بیل حقوق می‌دهد.  این رقم بزرگ و مصدومیت‌های پیاپی او باعث شده است که کمتر باشگاهی علاقمند به جذب او باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала