افشاکننده تجاوز جنسی ترامپ را به استهزا گرفتند

© AP Photo / Craig RuttleE. Jean Carroll
E. Jean Carroll - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تکر کارلسون (Tucker Carlson) می نویسد، در هفته گذشته مدیریت های مسوول اخبار امریکا زمان خوش شدند، وقتیکه الیزابیت جین کرول (E. Jean Carroll) مولف 75 ساله مقاله برای مجله «ایل» ( Elle) رئیس جمهور ترامپ را متهم کرد که بر او تجاوز جنسی نموده بود.

کرول اتهام جدی وارد ساخته، اما آن نسبتاً مغشوش است. او میگوید که در سال 1995 یا 1996 (او دقیقاً به خاطر ندارد) دونالد ترامپ او را در پوهنتون نیویارک اذیت میکرد. کرول وقتیکه میخواست بسته کامل لباس گلدار شبانه را به او نشان دهد او، به قول خودش، بر او حمله ور شد و او را مورد تجاوز جنسی قرار داد.

کرول میگوید که او ازین حادثه، تکان خورده بود و به کدام علت به ارگان های امنیتی مراجعه نکرد.

او در این باره نیز چیزی نه نوشت، اگرچه در زمان مبارزات انتخاباتی ترامپ نویسنده بود و طی دونیم سال بعد از انتخاب او نیز به نوشتن ادامه میدهد.

او تقریباً یک ربع قرن انتظار کشید، تا این قصه را در کتاب تحت عنوان «مردان برای چه ضرور اند؟» بیان کند. در عین حال کرول در این کتاب همچنان رئیس CBS لیس مونویس (Les Moonves) را نیز به تجاوز جنسی متهم میکند. او می نویسد که مونویس بر او در آسانسور در لاس انجلس زمان حمله ور شد، وقتیکه او مصاحبه برای مجله Esquire را با او ختم کرد. اما چیزی حیرت انگیز اینست که در مطلب که کرول راجع به مونویس نوشته، او در آن یک کلمه را هم راجع به تجاوز جنسی ذکر نه کرده است.

در عین حال، هم ترامپ و هم مونویس تجاوز جنسی بر کرول را رد میکنند و هیچگونه شواهد که واقعیت تجاوز جنسی را تائید کنند، وجود ندارند. باوجود این، «اتلانتیکا»، «هافینگتون پست»، متصدی تلویزیون ستیوین کولبیر و بسیاری حکمان دیگر اخبار امریکایی اتهامات کرول را به ادرس رئیس جمهور موثق میدانند. اتهامات «موثق»، شما چه فکر میکنید؟

فارغ هارورد و متصدی تلویزیون لاورینس او'دونیل (Lawrence O'Donnell) چنان مجذوب گردید که به کرول نیم از شو خود را وقف نمود.

الیزابیت جین کرول در یک مصاحبه خود میگوید: افسوس که من به (ترامپ — تبصره مدیریت مسوول) نه گفتم:«من به شما عمر خود را میگویم، اگر شما به من فورمه مالیات خود را نشان دهید».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала