هارون چخانسوری به حیث معاون حکومت‌داری و برنامه‌های ریاست جمهوری تعیین شد

© Photo / GMIC / GMICهارون چخانسوری به حیث معاون حکومت‌داری و برنامه‌های ریاست جمهوری تعیین شد
هارون چخانسوری به حیث معاون حکومت‌داری و برنامه‌های ریاست جمهوری تعیین شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر ریاست جمهوری اعلام کرده که بر اساس فرمان رییس‌جمهور، سخنگوی پیشین او، به حیث معاون حکومت‌داری و برنامه‌های ریاست جمهوری گماشته شده است.
چخانسوری: اگر طالبان بخواهند حکومت آماده مذاکره با آنان است - اسپوتنیک افغانستان
چخانسوری: اگر طالبان بخواهند حکومت آماده مذاکره با آنان است

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، دفتر ریاست جمهوری افغانستان امروز شنبه(۸سرطان) در یک خبرنامه اعلام کرده است، که بر اساس فرمان رئیس‌جمهور، معاونت حکومت‌داری و برنامه‌ها در تشکیل ریاست عمومی دفتر ریاست جمهوری ایجاد شده و وظیفه بعضی از بخش‌های ریاست عمومی اداره امور به منظور انسجام، آسانی و تعقیب برنامه‌های کاری حکومت و تطبیق متمرکز بر نتایج برنامه‌ها و هدایات ریاست جمهوری به این معاونت منتقل شده است.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان افزوده است، محمد هارون چخانسوری به عنوان معاون حکومتداری و برنامه‌ها در بست خارج رتبه، با اشتراک‌ خود در جلسات کابینه و شوراهای ریاست جمهوری به عنوان ریاست انسجام امور کابینه، ریاست هماهنگی شوراهای عالی ریاست جمهوری، ریاست تعقیب اوامر و هدایات، ریاست تشریفات ریاست جمهوری و واحد دستیار خاص مقام عالی تعیین شده است.

یادآوری می کنیم، که پیش از این صدیق صدیقی سخنگوی پیشین وزارت امور داخله افغانستان و هم‌چنین رئیس مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت را اشرف غنی به عنوان سخنگوی جدید ریاست جمهوری معرفی کرده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала