جیمی کارتر ریاست جمهوری ترامپ را غیرقانونی خواند

© Sputnik / Valeriy Melnikovجیمی کارتر ریاست جمهوری ترامپ را غیرقانونی خواند
جیمی کارتر ریاست جمهوری ترامپ را غیرقانونی خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از رئیسان جمهور پیشین امریکا گفت، که رئیس جمهور کنونی این کشور غیرقانونی است.
جیمی کارتر رئیس جمهور سابق امریکا - اسپوتنیک افغانستان
جیمی کارتر به ترامپ هشدار داد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، «جیمی کارتر» رئیس‌جمهور پیشین امریکا گفت، که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور امریکا واقعا در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز نشده و به صورت غیرقانونی رئیس‌جمهور شده است.

خبرگزاری آلمان اعلام کرد، که این سیاستمدار 94 ساله دموکرات در جریان میزگردی در شهر «لیسبورگ» واقع در ایالت ویرجینا گفت، که بدون پشتیبانی روسیه، ترامپ قادر نبود که سمت ریاست‌جمهوری را کسب کند.

کارتر گفت:- "من فکر می‌کنم با وجود اینکه مداخله (روسیه) هنوز ارزیابی نشده، اما تحقیقات کامل نشان خواهد داد که ترامپ در انتخابات سال 2016 پیروز نشده است. او در انتخابات شکست خورد و به این دلیل رئیس‌جمهور شد که روس‌ها از وی پشتیبانی کردند".

زمانی که از کارتر پرسیده شد، آیا معتقد است که ترامپ رئیس‌جمهور غیرقانونی است؟ در پاسخ گفت:- "طبق آنچه گفته‌ام و نمی‌توام از آن برگردم، با کمال میل می‌گویم که بله".

یادآوری می کنیم، که پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 در امریکا و به قدرت رسیدن ترامپ در کاخ سفید، اتهام های در برابر روسیه مبنی بر مداخله در روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا مطرح شد که البته مسکو بارها این اتهام ها را بی‌اساس خوانده و این ادعاها را رد کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала