اعزام عاجل طیارات و سربازان مسلح ناتو به اوکراین

عضو شوید
طیارات ترانسپورتی نظامی ناتو با پرسنل کاملاًمجهزبا تسلیحات نظامی و تخنیک محاربوی به منطقه ادیسه اوکراین اعزام گردیده است.

به گزراش اسپوتنیک، وزارت دفاع اوکراین خبر داده است که این نیروهای تازه نفس ناتو غرض شرکت در تطبیقات نظامی بین المللی Sea Breeze-2019 به اوکراین اعزام گردیده اند. 

تمرینات مشترک نظامی ناتو و اوکراین در بحیره سیاه - اسپوتنیک افغانستان
تمرینات مشترک نظامی ناتو و اوکراین در بحیره سیاه
 

پیش از این گزارش شده بود که کشتی راکت بردار "کارنی" قوای بحری ایالات متحده " داخل بحیره سیاه شده است. این کشتی در تطبیقات بحری شرکت Sea Breeze-2019 شرکت خواهد کرد. این ناوشکن در سال 2017 نیز در اودیسه استخدام گردیده بود و در Sea Breeze شرکت کرد. برعلاوه ، یک کشتی محافظ ساحلی گرجستان و یک کشتی ضد کشتی های تحت البحری بلغاریا نیز در این تطبیقات سهم میگرند.

این گزارش گفت: "اعزام طیارات ترانسپورتی نظامی ناتو با پرسونل محارب تخنیک محاربوی به ادیسه ادامه دارد. طیاره C-130J Hercules امریکائی و A400 Atlas بریتانیائی قبلا تجهیزات و اولین شرکت کنندگان تطبیقات بین المللی را به منطقه فوق الذکر انتقال داده اند.
دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه همچنین خاطرنشان کرد که طیاره چهار انجنه A400 Atlas بریتانیا قطعات نیروهای خاص را به اوکراین انتقال داده است.
تطبیقات بین المللی Sea Breeze-2019 در اوکراین از 1 جولای تا 12 جولای در بحر، زمین، هوا و زیر بحر صورت خواهد گرفت

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала