سقوط یک شئ پرنده ناشناس در قبرس + عکس

© Flickr / Kasi Metcalfeسقوط یک شئ پرنده ناشناس در قبرس + عکس
سقوط یک شئ پرنده ناشناس در قبرس + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات قبرس شمالی از سقوط شیء پرنده ناشناخته در این کشور لحظاتی پس از حمله هوایی به سوریه خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، یک مقام جمهوری ترک قبرس شمالی اعلام کرد یک شی پرنده ناشناس روز دوشنبه در شمال نیکوزیا سقوط کرد که گمان می‌رود یک راکت بوده باشد. این حادثه تلفاتی در پی نداشته است.
بنابر گزارش‌ها مقامات در حال بررسی بقایای این شی که در محل حادثه به جای مانده هستند. هنوز دلیل اصلی این اتفاق مشخص نیست.
قدرت اوزِرسِی، وزیر خارجه قبرس شمالی در دیدار با رئیس کل ستاد ارتش ترکیه، اظهار داشت: "هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این حادثه به دلیل انفجار های شب گذشته در سوریه بوده است.
او با تایید سقوط این شیء پرنده گفت، «بررسی‌های اولیه حاکی از آن است شئی که منفجر شده یا هواپیمایی بوده که مواد منفجره به همراه داشته یا خودش (راکت) بوده است. نوشته‌ها و علائم روی لاشه به‌زودی به ما نشان می‌دهد که چه اتفاقی افتاده است».
در همین حال، مقامات بخش ترک‌نشین قبرس اعلام کردند یک راکت احتمالی که گمان می‌رود از سوریه شلیک شده باشد دوشنبه صبح در منطق‌های کوهستانی در شمال شرق نیکوزیا بی آنکه قربانی داشته باشد، منفجر شد. 

شایان ذکر است، بامداد امروز در پی حمله راکتی اسرائیل به سوریه، سیستم دافع هوایی ارتش این کشور با راکت های اسرائیلی مقابله کرد. در پی این حمله، 4 غیرنظامی از جمله یک کودک شهید و برخی دیگر زخمی شدند.
برخی کاربران با به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، حدس زدند که این شیء پرنده احتمالا یک فروند جنگنده بوده است.
قبرس کشوری جزیره‌ای است که در دریای مدیترانه و در 190 کیلومتری لبنان واقع شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала