Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسپانیا در شب گلزنی ندیم امیری قهرمان اروپا شد

© Fotolia / steevy84بوسه جوانان لاروخا بر جام قهرمانی اروپا
بوسه جوانان لاروخا بر جام قهرمانی اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال زیر 21 سال اسپانیا، قهرمان رقابت‌های جام ملت های زیر 21 سال اروپا گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوانان ملی پوش اسپانیا در دیدار نهایی مسابقات رقابت‌های زیر 21 سال اروپا، برابر آلمان با نتیجه 2-1 برنده شدند تا بر جام قهرمانی این رقابت ها دست یابند.

در این دیدار که در ورزشگاه فریولی با قضاوت سردان یُوانوویچ (صربستانی) برگزار شد، طی آن فابین رویز در دقیقه 7 و اولمو در دقیقه 69 گل های اسپانیا را رقم زدند و در سوی مقابل تنها گل مانشافت های جوان توسط ندیم امیری بازیکن افغانی الاصل آلمان در دقیقه88 به ثمر رسید.

ندیم امیری پیش از این در نیمه نهایی مسابقات هم، برابر رومانیا در ترکیب اصلی قرار گرفت و دو گل برای مانشافت ها به ثمر رساند و یکی از مهره های کلیدی آلمان در آن بازی بود و در دیدار دیشب نیز گلزنی کرد تا با سه گل زده در این مسابقات، در رده سوم گلزنان برتر قرار گرفت.

در فرجام نیز، لقب بهترین گلزن به لوکا والچمیت از آلمان با 7 گل زده داده شد و فابیان رویزپنیا از اسپانیا هم به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب گردید.

گفتنی است که بیست‌ودومین دوره مسابقات زیر 21 سال فوتبال اروپا، با حضور 12 تیم ملی در سه گروه 4 تیمی، به میزبانی مشترک ایتالیا و سن مارینو برگزار شده بود که در پایان آن، اسپانیا پنجمین قهرمانی خود را جشن گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала