Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن یک هفته بعد بارسایی می‌شود

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از گفت‌وگوهای روز گذشته میان باشگاه‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید، به نظر می‌رسد که بارسلونا آماده انتقال گریزمن به این باشگاه است.

 به گزارش اسپوتنیک ورزش؛ روز گذشته و پس از آنکه بندآزادسازی آنتوان گریزمن و باشگاه اتلتیکو مادرید از دوصد میلیون یورو به صدمیلیون کاهش یافت، باشگاه بارسلونا اکنون در تلاش نهایی کردن قرداد گریزمن و انتقال او به نیوکمپ است. بر اساس گزارش موندو دپورتیوو، گریزمن توافق کرده است که تا سال 2023 به بارسلونا خواهد پیوست.

آنتوآن گریزمان بازیکن تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای اکیپ: گریزمن تا سه روز دیگر بارسایی میشود

این روزنامه افزوده است که تاکنون موردی در رابطه به قرارداد نهایی نشده است، اما توافقات زبانی در این رابطه تاجایی صورت گرفته است. با نهایی شدن پیوستن گریزمن به بارسلونا، دستمزد او در این باشگاه 16میلیون یورو خواهد.

این روزنامه در بخش دیگری در رابطه به این موضوع می‌گوید، بارسلونا در تلاش اینست تا هزینه انتقال گریزمن را به گونه قسط پرداخت کند. در صورت عدم توافق اتلتیکو مادرید با این پیشنهاد، بارسلونا آماد است که تمامی هزینه انتقال گریزمن را یکجا بپردازد و به این ماجرا نقطه پایان بگذارد.

گریزمان هم در هفته‌های اخیر گفته بود بی‌صبرانه منتظر است تا سرنوشتش مشخص شده و انتقالش به بارسا قطعی شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала