افشاگری رحمت‌الله نبیل از شیوهٔ استخدام مقامات دولتی

© AP Photo / Rahmat Gulرحمت الله نبیل
رحمت الله نبیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رحمت الله نبیل رئیس تیم انتخاباتی عدالت و امنیت می گوید، کارمندان و والیان حکومت در بدل رای انتخاب می شوند و قرار دادها در بدل رشوت و پول از سوی حکومت داده میشود تا در کمپاین ها انتخاباتی از آن استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرنامه، رحمت الله نبیل در نشستی در مزارشریف گفت، انتخابات پیش رو برای مردم یک فرصت است و تیم حاکم کوشش دارد تا این فرصت را در به چالش مبدل سازد و با تمام توان از امکانات دولتی برای تقلب در انتخابات آمادگی می گیرند.
او حکومت وحدت ملی را متهم میکند که جنایت کاران آزاد مصروف زدوبندهای انتخاباتی هستند.
نبیل می گوید: که ما و شما می دانید پول‌هایی که از سوی تیم حاکم برای کمپین به مصرف می‌رسد، از کجا آمده است. آقای غنی و رولا غنی این پول‌ها را از بیرون کشور نیاورده‌اند، بل‌که پول کریدیت کارت و قراردادهای مردم است و این پول‌ها، برای رسیدن دوباره به قدرت از سوی رییس جمهور غنی به مصرف می‌رسد".

رحمت الله نبیل: حکومت قراردادهای میلیونی را در بدل پشتیبانی انتخاباتی امضا می کند - اسپوتنیک افغانستان
رحمت الله نبیل: حکومت قراردادهای میلیونی را در بدل پشتیبانی انتخاباتی امضا می کند

او صلح را خواسته همه مردم افغانستان دانست و خاطرنشان ساخت که باید شهروندان افغانستان در جریان گفت گوهای صلح قرار گیرند, جزئیات این گفت گوها باید با شهروندان شریک ساخته شود.
به گفته رحمت الله نبیل, مردم افغانستان صلح میخواهند، اما هیچ معامله را با سرنوشت شان تحت نام صلح قبول نخواهند داشت.
او جنگ افغانستان را یک جنگ استخباراتی میخواند، از 40 سال به این سو حکومت های موازی در افغانستان وجود دارد و دلیل آن نیز طرح و اجرای برنامه های خارجی در کشور است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала