Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیکه استین: نگذاشتم فابین رویز به بارسا برود

© Fotolia / steevy84عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال
عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین رئال بتیس می‌گوید که بارسلونا می‌خواست که فابین رویز، هافبک ناپولی را برای تیم دومش به خدمت بگیرد. اما من مخالفت کردم.

به گزارش اسپوتنیک ورزش؛ سرمربی پیشین بتیس از علاقه بارسا نسبت به فابین رویز، هافبک ناپولی پرده برداشته است. این بازیکن که اکنون به عنوان یکی از نام‌دارترین هافبک‌های اروپا مطرح کرده است؛ اخیرا صاحت جایزه بهترین بازیکن یورو زیر 21 ساله‌ها نیز شده است، ماجرای بسیار جالبی دارد.

(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پدر نیمار: سفر به بارسلونا و مذاکره با آبی‌اناری‌ها را رد کرد

رویزسه ال پیش به عنوان بازیکن قرضی در الچه بازی می‌کرد. باشگاه که همان در همان فصل به دسته دوم سقوط کرد و آینده این بازیکن نامشخص شد. مدیران باشگاه بارسلونا، از ظرفیت این هافبک ارزشمند آگاه بودند در تلاش استفاده از فرصت پیش آمده برآمدند که کیکه اسیتن سد راه آنان شد.

 استین می‌گوید که بارسلونا می‌خواست با یک میلیون یورو رویز را برای تیم دومش به خدمت بگیرد، اما من مخالفت کردم. او را در بتیس می‌خواستیم. اکنون رویز با 30 میلیون یورو به ناپولی پیوسته. اما شک ندارم اگر در بتیس می‌ماند، اکنون تیم‌هایی حاضر اند 60 میلیون یورو برای جذبش هزینه کنند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала