تلاش روسیه برای ایجاد پایگاه در کره مهتاب

© Fotolia / Vadimsadovskiکره ماه
کره ماه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه تلاش دارد محلی را برای ایجاد یک پایگاهی در کره مهتاب انتخاب نماید.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های روسیه خبر می دهند که روسیه محل احداث پایگاهی را در کره مهتاب پس از ماموریت کوتاه سرنشین دار انتخاب خواهد کرد. این ماموریت کوتاه مدت در مرحله دوم برنامه روسیه برای کره مهتاب  مد نظر گرفته شده است.  

ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: مهتاب بخشی از مریخ است

روس کاسموس اعلام کرد که، با توجه به نتایج مرحله دوم، باید مکان های مناسبی برای استقرار تجهیزات برای ساخت پایگاه قمری انتخاب، و ویژگی های آن برای شرایط کار در آینده مد نظر گرفته شود.
مشخص شده است که، مرحله دوم برنامه پرواز به کره ماه پس از سال 2030 اجرا خواهد شد. این مرحله شامل پروازهای کوتاه مدت سرنشین‌دار به قمرزمین خواهد بود. در زمان پرواز، کار سیستم حمل و نقل، سیستم تأمین حیات و ربات ها امتحان خواهند شد.
روس کاسموس همچنین اعلام کرد که، پس از پایان مرحله دوم، قرار است، مرحله گذار برای اجرای برنامه استقرار انسان در کره مهتاب آغازشود. تا آن زمان روسیه باید پایگاهی در سطح مهتاب داشته باشد تا فضانوردان بتوانند سفرهای دراز مدتی به کره مهتاب به انجام برسانند.
در آغاز سال اعلام شد که که احتمال دارد در اطراف شهر کازان یا شهر نیژنی نووگورود روسیه پایگاه فضایی خصوصی برای پروازهای توریستی ایجاد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала