مرگ مرموز ولیعهد شارجه در لندن

© AFP 2023 / Cristina Quicler پسر حاکم شارجه در لندن فوت شد
پسر حاکم شارجه در لندن فوت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام‌های امارات تائید کرده‌اند شیخ خالد بن سلطان القاسمی، پسر 39 ساله امیر شارجه در لندن درگذشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Sun شیخ خالد بن سلطان القاسمی، فرزند امیر شارجه در سن ۳۹ سالگی در لندن، پایتخت انگلیس درگذشت.
خالد بن سلطان القاسمی، مالک برند مدلینگ "قاسمی" (Qasimi) که در سال 2008 راه اندازی شد و فرزند شیخ سلطان بن محمد القاسمی بود. جسد او را در در حمام خانه اش در حالی که نکتایی وی به دور بازویش بسته و در اطراف وی پیچکاری های قرار داشت پیدا نمودند. 

راشد آل مکتوم - حاکم دبی و همسرش - اسپوتنیک افغانستان
فرار همسر حاکم دبی با پول هنگفت به آلمان

سلطان بن محمد القاسمی، پدر او از سال 1972 شارجه را اداره کرده است. او در اینستاگرامش غم و اندوه خود را از مرگ پسرش ابراز کرده است.
گزارش‌های تایید نشده از مرگ وی به دلیل مصرف مواد مخدر مخابره شده است و به گفته منابع مقادیری از مواد مخدر کلاس A در آپارتمان وی پیدا شده است.
به گفته همین منابع شواهد نشان می‌دهد که پیش از مرگ پسر امیر شارجه در آپارتمانش یک پارتی برپا بوده که مهمانان اقدام به مصرف مواد مخدر و سکس کرده‌اند. احتمال می‌رود که شیخ خالد به دلیل مصرف مواد فوت کرده باشد. علاوه بر تحقیقات پلیس، در حال حاضر دستور انجام یک تحقیقات داخلی نیز داده شده و به تمامی عوامل دستور داده شده که در این باره هیچ حرفی نزنند.
سه روز عزای عمومی در امارات اعلام شده و امروز چهارشنبه سوم جولای مراسم خاکسپاری برگزار شد.
پلیس لندن گفته است گزارش "یک مرگ ناگهانی" را در ملکی در منطقه نایتسبریج (منطقه اعیانی لندن) دریافت کرده است.
پلیس گفته است روز پیش روی جسد کالبدشکافی صورت گرفته که نتیجه‌گیری قاطعی به همراه نداشته است و قرار است آزمایش‌های بیشتری صورت گیرد.
خاندان قاسمی یکی از شش خاندان حاکم در امارات است و بر دو امارت راس الخیمه و شارجه حکومت می‌کند.

شیخ خالد بن سلطان القاسمی دانش‌آموخته مد در دانشگاه سنترال سینت مارتینز لندن بود و اولین محصولات تولیدی برند قاسمی در سال 2008 عرضه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала