راز محافظان دونده کیم جونگ اون افشا شد

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر راز محافظان دونده کیم جونگ اون افشا شد
راز محافظان دونده کیم جونگ اون افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دلیل اینکه چرامحافظان در حال دوش کاروان موتر های رهبر کوریای شمالی را احاطه می کنند. روشن شد

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Insider دلیل اینکه چرا محافظان در حال دوش اطراف موتر حامل رهبر کوریای شمالی را احاطه می کنند، اینست که وی چنین صحنه‌ای را در کودکی خود در یکی از فیلم های بازیگر امریکایی — کلینت ایستوود دیده بود.
روزنامه نگاراین نشریه اطلاعات مربوط به محافظان كیم را از كتاب آنا فیفیلد، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست، که «جانشین بزرگ: راز ظهور و حکومت کیم جونگ اون» نام دارد، به دست آورده است. نویسنده این کتاب ادعا‌هایی را درباره زندگی رهبر کوریای شمالی در دوران کودکی مطرح نموده است.
وی دراین کتاب درباره چگونگی انتخاب دقیق محافظان رهبر کوریای شمالی صحبت نموده است. نامزدها باید از لحاظ سلامتی، ویژگی های روحی و حتی ظاهر مناسب بررسی شوند- آنها فقط کسانی را می گیرند که قدشان تقریبا برابر با قد رهبر کوریای شمالی باشد.
علاوه بر این، خدمات ویژه این کشور با دقت زیاد، حتا خانواده های نگهبانان آینده را بررسی می کنند — آنها می توانند این شغل را تنها در صورتی دریافت کنند که متعلق به وفادار ترین خانواده ها به رهبر این کشور باشند. آنها تکواندو، شنا ، تاکتیک های جنگی را یاد می گیرند. علاوه بر این، آنها به استفاده از انواع سلاح های مختلف آموزش داده می شوند — آنها تقریبا تنها شهروندان کوریای شمالی هستند که اجازه حمل سلاح در حضور کیم جونگ اون را دارند.
همچنین، این افراد تمرین های دوش را همیشه انجام می دهند تا قادر باشند موتر های در حال رفتار رهبر کوریای شمالی را همراهی کنند.
رهبر کوریای شمالی ایده داشتن چنین محافظان را از یک فیلم با شرکت بازیگر امریکایی مورد علاقه‌اش کلینت ایستوود دریافت کرد. وی دراین فیلم نقش افسر سرویس مخفی جان اف کندی، رئیس جمهور ایالات متحده را بازی می کرد.
طبق گفته این نشریه، حدود 100 هزار نفر در امنیت شخصی رئیس جمهور کوریای شمالی مشغول به کار هستند. در صفوف آنها کسانی هستند که مسوول غذا خوردن رهبر هستند و کسانی هم نگهبان شخصی وی هستند که نمی گذارند جاسوس های خارجی به DNA او دسترسی پیدا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала