Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار ضعیف مسی در بازی‌های ملی

© AFP 2023 / Nicholas Kammآمار ضعیف مسی در بازی‌های ملی
آمار ضعیف مسی در بازی‌های ملی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از اینکه لیونل مسی بار دیگر در بازی‌های ملی نتوانست بدرخشد و با آرژانتین از کوپا آمریکا حذف شد؛ رکورد ضعیف گلزنی او دوباره مطرح شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسی یک‌بار دیگر در رسیدن به رویای قهرمانی با تیم ملی آرژانتین ناکام ماند و با نتیجه 2-0 در برابر رقیب دیرینه‌اش (برازیل) حذف شد.

Lionel Messi (Argentina) in a match 1/8 finals of the FIFA World Cup between French and Argentina national teams - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برزیل 2 آرجنتاین 0 / کابوس سیاه لمس جام ملی برای مسی

این حذف برای مسی آمار بدی نیز در پی داشت؛ ستاره آرژانتینی در 20 بازی حذفی 4 گول برای آلبی سلسته به ثمر رسانده است که نشان میدهد مسی در بازی‌های بزرگ و ملی عملکرد خوبی نداشته است.

مسی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود در لباس آرژانتین درخشش چندانی نداشته است و مورد انتقاد بی شمار قرار دارد.

مسی تا حالا در 9 بازی بزرگ برای آرژانیتن به میدان رفته است که شامل بازی‌های نیمه نهایی و فینال می‌شود و در همه محو بوده است و نتوانسته افتخاری برای تیم ملی‌اش کمایی کند.

مسی در این دوره رقابت‌های کوپا که آرژانتین به او نیاز شدید داشت؛ موفق شد تنها 1 گول از روی نقطه پنالتی در برابر پاراگوئه به ثمر برساند.

مسی تا حالا دوبار توانسته برای آرژانتین در مراحل خذفی کوپا گولزنی کند که در سال‌های 2007 و 2016 بوده است و تیم او به دور بعد صعود کرده است.

با این حال مسی در مورد آینده امید وار است و به افق جدید باور دارد.

مسی پس از حذف از کوپا به رسانه‌ها گفت:« این تیم و بازیکنان، آینده بهتری را رقم خواهند زد و من در کنار شان خواهم ماند. امیدوارم در کنار انتقاد مورد حمایت نیز قرار گیریم.»

این در حالی‌ست که که مسی یکبار پس از ناکامی در تیم ملی از بازی های ملی خداحافظی کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала