دانشمندان اسپانیایی از نوشیدنی موثر علیه سرطان و شکر نام بردند

© Fotolia / Olga Kochinaدانشمندان اسپانیایی از نوشیدنی موثر علیه سرطان و شکر نام بردند
دانشمندان اسپانیایی از نوشیدنی موثر علیه سرطان و شکر نام بردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان اسپانیایی پس از ارزیابی نتایج 14 تحقیق اخیر درمورد رابطه میان استفاده از شیر و تاثیر آن بر وضعیت صحی انسان، شیر را یک نوشیدنی موثر علیه امراض سرطانی و شکر خون، نامیده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Medicalxpress، دانشمندان دانشگاه گرانادا و مادرید اسپانیا اعلام داشته اند که شیر و دیگر محصولات شیری، مدافع خوب علیه بیماری سرطان و شکر خون می‌باشند.

نخستین روش های حفاظت در برابر بیماری های قلبی و سرطان - اسپوتنیک افغانستان
نخستین روش های حفاظت در برابر بیماری های قلبی و سرطان

دانشمندان خاطر نشان ساخته اند که شیر در صورتی مثبت واقع می‌شود که چرب نباشد.

در جریان کار، این دانشمندان پس از ارزیابی 14 تحقیق اخیر درمورد رابطه استفاده از شیر با وضعیت صحی انسان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از این نوشیدنی باعث افزایش تراکم معدنی استخوان‌ها و تشکیل عضلات بدن انسان می‌شود. این در حالیست که افرادی که از شیر و دیگر محصولات آن استفاده می‌کنند، کم‌تر با خطر مبتلا شدن به سرطان روده بزرگ و مثانه، مواجه می‌باشند.

این در حالیست که چندی قبل دانشمندان آلمانی در پی یک تحقیق جدید نتیجه گیری نموده اند که پاتوژن های موجود در گوشت و شیر موجب ابتلا به سرطان می‌شود.

پژوهشگران آلمانی طی یک مطالعه نتیجه گیری نموده اند که در ترکیب شیر، لبنیات و گوشت گاو پاتوژن ناشناخته موجود است که می تواند باعث التهاب روده بزرگ شود.     

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала