Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت آلبی سلسته از داور بازی با برزیل

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر شکایت آلبی سلسته از داور بازی با برزیل
شکایت آلبی سلسته از داور بازی با برزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال آرژانتین از داور دیدارمقابل برازیل در نیمه نهایی کوپا آمریکا، شکاست کرد.

به گزارش اسپوتنیک ورزش، فدراسیون فوتبال انگلستان اعلام کرده است که از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، درخواست دریافت صحبت صوتی تیم داوری ویدیو چک VAR با رودی زامبرانو داور دیدار نیمه نهایی را داد.

آرژانتینی ها همچنان بخاطر نادیده گرفته نشدن دو موقعیت پنالتی جنجالی در جریان شکست شان برابر برزیل معترض بوده و از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی خواسته اند تا صدای رد و بدل شده بین تیم داور ویدیوچک و رودی زامبرانو (داور وسط) را در اختیار شان قرار دهد.

آنان باور دارد که لئودان گونزالس، داور اروگوئه‌ای و یکی از اعضای تیم VAR در بازی بامداد چهارشنبه، از رودی زامبرانو خواسته که بعد از بررسی با ویدیوچک درباره تصمیم خود، در صحنه‌های جنجالی مورد اعتراض آرژانتین تجدیدنظر کند اما داور 41 ساله اکوادوری این درخواست را نپذیرفته و حاضر به نگاه کردن به صحنه‌های دو پنالتی حیاتی برای شاگردان اسکالونی نشده است.

بعد از ختم آن بازی با شکست 2-0 آرژانتین، فدراسیون فوتبال این کشور اعتراض خشمگینانه خود را به داور مسابقه اعلام کرده بود.

در پایان دیدار دو تیم، لیونل مسی کاپیتان آرژانتین نیز حمله شدیدی به داور و تیم داوری مسابقه انجام داد و خطاب به خبرنگاران از تصمیمات داوری مسابقه به عنوان تصمیم‌های زشت یاد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала