Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرعه کشی لالیگا / دیدارهای ال کلاسیکو مشخص گردید

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر قرعه کشی لالیگا / دیدارهای ال کلاسیکو مشخص گردید
قرعه کشی لالیگا / دیدارهای ال کلاسیکو مشخص گردید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان لالیگا مراسم قرعه کشی فصل جدید این مسابقات را در کمپ لاس روساس شهر مادرید، برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک ورزش؛ با انجام مراسم قرعه کشی مسابقات لالیگای اسپانیا در فصل 20-2019، تاریخ دقیق بازی ها به خصوص الکلاسیکوها مشخص گردید.

این رقابت ها قرار است از 26 اسد آغاز شده و تا 4 جوزا 1399 ادامه خواهد یافت.

در فصل جدید پس از 5 سال تقویم بازی ها بخاطر جام باشگاه ها تغییر نمی کند در حالیکه در 5 سال اخیر، به دلیل 4 قهرمانی رئال و یک قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان، همواره در ماه دسامبر یک بازی این دو تیم به تعویق می افتاد، اما امسال لالیگا بدون چنین مشکلی خواهد بود و همچنان قرار است، بازی های هفته های 6، 11، 16 و 33 در میان هفته برگزار خواهد شد و در همین حال، مسولان رئال مادرید، سوسیداد، ایبار و وایادولید به دلیل بازی سازی ورزشگاه های خانگی شان خواسته اند تا سه هفته اول در زمین حریفان به میدان بروند، البته مهم تر از همه امسال نکته قابل توجه، حضور یک کمک داور زن برای اولین بار در تاریخ این مسابقات را شاهد خواهیم بود.

در نخستین هفته از این مسابقات، دو تیم رئال و بارسا مهمان هستند، رئال در بالایدوس به مصاف سلتا ویگو می رود و بارسا نیز در سن مامس مهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود و اتلتیکو نیز میزبان ختافه است.

بازی رفت ال کلاسیکو میان بارسلونا و رئال نیز در هفته دهم در 27 اکتوبر در کمپ نو برگزار خواهد شد و بازی برگشت شان در هفته 26 اول مارچ2020  در سانتیاگو برنابئو پی گرفته خواهد شد.

در آخرین هفته از این بازی ها، بارسلونا مهمان آلاوز، رئال مهمان لگانس و اتلتیکو هم میزبان رئال سوسیداد اما بازی های هفته های 6، 11، 16 و 33 در میان هفته برگزار خواهد شد خواهد بود.

البته دو تیم رئال و اتلتیکو نیز در هفته هفدهم بازی رفت و در دوم فبروری بازی برگشت را برگزار خواهند کرد که بازی رفت در واندامتروپولیتانو و بازی برگشت در برنابئو خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала