Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استطوره محبوب چلسی، سرمربی این باشگاه شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فرانک لمپارد
فرانک لمپارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی در اعلامیه رسمی گفته است که فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه شد.

به گزارش اسپووتنیک ورزش؛ کاپیتان سابق چلسی این بار در لباس مربیگری به تیم سابقش برگشت. باشگاه چلسی امروز در اعلامیه رسمی، فرانک لمپارد را با قرارداد سه‌ساله به عنوان مربی این باشگاه معرفی کرد. بر اساس گزارش‌ها، گفته می‌شود توافق نهایی میان دو طرف دی‌شب پس از شش‌ساعت گفتگوی فشرده انجام شده است.

لمپارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لمپارد پنجشنبه سرمربی چلسی میشود

 این سرمربی جدید چلسی، 13 سال سابقه بازی در چلسی دارد. گفته می‌شود چلسی برای دو سال قرارداد باقی‌مانده لمپارد با دربی‌کانتی، خواهان تصفیه حساب چهارمیلیون یورویی است تا رسماً این ستاره ه خود را جانشین مائوریتزیو ساری کند. از سوی هم  به نظر می‌رسد که لمپارد اعضای کادر فنی خود در دربی‌کانتی را نیز به چلسی خواهد آورد.

لمپارد که اکنون 41سال دارد، میان سال‌های 2001 تا 2014 عضویت باشگاه چلسی را داشت. او 649 بازی و 211 گل از خود بر یادگار گذاشته است. لمپارد با این باشگاه، چهار قهرمانی در جام حذفی انگلیس، سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

لمپارد پس از پذیرفتن هدایت چلسی گفت: "این واقعا جای افتخار است که به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شده ام. این برای همه آشکار است که من چقدر عاشق بودن در این باشگاه هستم. بساری‌ها ازعلاقه من به این باشگاه و دورانی که کنار هم داشته ایم با خبر اند. اکنون من تمام تمرکز خود را روی آماده شدن تیم برای فصل آینده خواهم گذاشت."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала