Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلبدین نایب: کرکت افغانستان به "توپ‌انداز" سریع نیاز دارد

© Photo / FB/ICCتیم ملی کرکت افغانستان
تیم ملی کرکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هم اکنون تیم ملی کرکت افغانستان آخرین بازی‌اش را برابر ویست‌اندیز در رقابت‌های جام جهانی انجام می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از طلوع نیوز، گلبدین نایب کاپیتان تیم ملی کرکت کشور گفته است که اگر افغانستان توپ‌انداز سریع داشته باشد، تیم ملی کرکت کشور در رقابت‌های جهانی خوب خواهد درخشید. در حالیکه تیم ملی کرکت کشور توب‌اندازان حرفه‌یی مانند راشد خان و مجیب زدران را در خود دارد، اما کاپیتان تیم ملی کرکت معتقد است که این تیم به یک توپ‌اندازی سریع نیاز دارد — کسی‌که به گفتۀ او بتواند بهترین‌های کرکت جهان را با چالش روبه‌رو کند.

تیم ملی کرکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افغانستان وست‌اندیز/آخرین بازی افغانستان در جام جهانی کرکت 2019

ب در بخشی دیگر از گفته‌هایش افزود: "اگر به دو یا سه سال گذشته نگاه کنیم؛ می‌بینیم که ما بیشتر وابسته به توپ‌اندازان چرخشی بوده‌ایم؛ به ویژه هنگامی که مجیب به تیم آمد".

تیم ملی کرکت کشور تاکنون درهشت بازی برابر حریفان خود شکست خورده است و هیچ پیروزیی در این رقابت‌ها نداشته‌است. کپیتان تیم ملی کرکت کشور در بازی اخیر افغانستان در برابر پاکستان، بسیار ضعیف ظاهر شد زمینه ساز شکست تیم ملی در برابر پاکستان شد.

او اما عامل شکت افغانستان برابر پاکستان را نبود توپ‌اندازان سریع  عنوان کرد و گفت: "ما دو توپ‌انداز چرخشی داریم که راشد و مجیب اند. اگر ما بالای یک توپ‌انداز سریع در دو یا سه سال کار می‌کردیم، شاید حالی فشارهای بیشتری در این رقابت‌ها بالای تیم‌ها وارد می‌کردیم."

هم اکنون بازی افغانستان برابر ویست‌اندیز جریان دارد و تیم ویست اندیز تاکنون در ۲۴،۵ آور با از دست دادن دو بازیکن، تاکنون ۱۰۹ دوش کسب کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала