Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تینس ویملبدون؛ انتقام نادال از کیریوس و شکست وارینکا و چیلیچ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل نادال
رافائل نادال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه شگفتی‎های تنیس ویمبلدون، نادال انتقام شکست سال 2014 را از کیریوس گرفت و واورینکا و چیلیچ نیز شکست خوردند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های گرنداسلم ویمبلدون در لندن دنبال می‌شود و در حساس‌ترین دیدار رافائل نادال کیریوس آسترالیایی را با نتیجه 3-1 شکست و داد به مرحله بعد صعود کرد. شگفتی‌های این مرحله را رایلی اپلکا بازیکن 21ساله امریکایی رقم زد. او که با نتیجه 2-1 از واورینکا عقب مانده بود، توانست به بازی بازگردد و با سرویس‌های فوق‌العاده‌اش در ست پنجم با نتیجه 6-8 پیروز شد.

نادال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تنیس ویمبلدون؛ صعود نادال و فدرر

دیدار فرناندو ورداسکو برابرکایل ادموند نیز با هیجان خاصی برگزار شد. ورداسکو اسپانیایی در حالی که در دو ست اول شکست خورده بود و ست سوم را هم با نتیجه 3-0 عقب بود توانست به بازی بازگردد پس از پیروزی در تای بریک ست سوم نبض بازی را بدست بگیرد و با پیروزی در دو ست بعد کامبکی به یادماندنی در این مرحله ثبت کند.

اما شگفتی ساز نخست روز دوم این مرحله کوکوشکین قزاق بود. او در دیداری که 3 ساعت و 8 دقیقه به طول انجامید موفق شد برابر جان ایزنر با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد و به مرحله بعد برود. مارین چیلیچ کروات نیز دومین شکست خورده بزرگ این مرحله بود. ژوائو سوزا پرتگالی در ادامه عملکرد خوب خودش در این دیدار توانست از اشتباهات حریفش استفاده کند و در 3 ست با نتایج مشابه 6-4 به پیروزی برسد.

از اتفاقات مهم این مرحله نیز میتوان به خداحافظی مارکوس باقداتیس قبرسی از تنیس اشاره کرد. باقداتیس 34 ساله پس از 16 سال بازی در سطح اول تنیس اعلام کرده بود که این آخرین تورنمنت دوران ورزشی او خواهد بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала