Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه پیش فصل رئال مادرید مشخص شد

© AFP 2023 / Philippe Desmazesبرنامه پیش فصل رئال مادرید مشخص شد
برنامه پیش فصل رئال مادرید مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همه ی بازی‌ها، زمان برگزاری و برنامه های رئال مادرید زیر نظر زین‌الدین زیدان و پس ازبازگشت این مربی برای پیش فصل مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید که فصل قبل نتوانست درخشش خوبی در اروپا و اسپانیا به نمایش بگذارد، پس از بازگشت زیدان در حال تحول است و خریدهایی بزرگی نیز انجام داده است. این تیم خودش را برای حضور قدرت‌مند در فصل بعد آماده می‌سازد.

بازیکن جوان رئال مادرید مورد توجه آرسنال و تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازیکن جوان رئال مادرید مورد توجه آرسنال و تاتنهام

خریدهای جدید رئال مادرید زمان زیادی برای همآهنگ شدن با تیم ندارند و باید در بازی های پیش فصل آماده شوند.

به همین دلیل رئال مادرید زودتر از سایر تیم‌ها برنامه پیش فصل‌اش را مشخص ساخت.

رئال مادرید قرار است 3 بازی در آمریکای شمالی و 2 بازی در آلمان انجام دهد و برابر تیم‌های اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، تاتنهام، آرسنال و فنرباغچه در جام بین المللی قهرمانان و جام آئودی قرار گیرد.

این تیم 8 جولای به کانادا سفرخواهد کرد و الی تاریخ 20 جولای به تمرین خواهد پرداخت. پس از تمرینات در نخستین دیدار به تاریخ 21 جولای در ورزشگاه هوستون تگزاس در برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

در تاریخ 24 جولای در دومین دیدار با آرسنال دیدار خواهد کرد و سه روز بعد در مقابل تیم همشری اتیلتیکو مادرید بازی خواهد کرد.

آن‌ها به تاریخ 30 جولای در ورزشگاه ألیانز آرنا در جام آئودی دوباره در برابر بایرن قرار می‌گرند و در آخرین بازی به تاریخ 31 جولای با فنرباغچه دیدار خواهد کرد.

پس از این دیدارها این تیم دوباره به مادرید برخواهد گشت و به تاریخ 18 اگست در نخستین دیدار لالیگا در خانه سلتاویگو به مصاف این تیم خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала