لندن مانع حضور خبرنگار اسپوتنیک در کنفرانس جهانی آزادی رسانه‌ها شد

© Sputnik / Igor Russakلندن مانع حضور خبرنگار اسپوتنیک در کنفرانس جهانی آزادی رسانه‌ها شد
لندن مانع حضور خبرنگار اسپوتنیک در کنفرانس جهانی آزادی رسانه‌ها شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اجازه شرکت برای خبرنگار اسپوتنیک، در کنفرانس جهانی آزادی رسانه‌ها در لندن که قرار است در تاریخ 10-11 جولای برگزاری شود، داده نشد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان دهندگان کنفرانس جهانی آزادی مطبوعات (Global Conference for Media Freedom) که قرار است در تاریخ 10-11 جولای در لندن برگزار شود، بدون هیچ گونه توضیحی اجازۀ حضور برای خبرنگار اسپوتنیک را ندادند.

سیمونیان به زبان اوکراینی از زلنسکی  خواست تا ویشینسکی را آزاد کند - اسپوتنیک افغانستان
سیمونیان از رئیس جمهور اوکراین خواست تا خبرنگار زندانی را آزاد کند

در نامه سازماند دهندگان این کنفرانس آمده است: از علاقه‌مندی شما به عنوان نماینده رسانه در پوشش کنفرانس جهانی آزادی رسانه‌ها تشکری می‌کنیم. متاسفانه درخواست شما برای حضور برای اعطای مجوز به دلایل زیر پذیرفته نشده است. توصیه جنی.

نمایندگان سازمان دهنده این کنفرانس به خبرنگار اسپوتنیک توصیه کردند تا درخواست خود را به روز کرده و مجددا اقدام به ارائه آن کند. خبرنگار درخواست خود را مجددا بررسی کرده و در دو ایمیل خواستار توضیح عبارت «توصیه جنی» شد.

سازمان دهندگان پاسخ دادند که پیام خبرنگار اسپوتنیک را به مدیریت ارسال کرده و منتظر اطلاعات بیشتر از مدیریت شان هستند. در پاسخ سازمان دهندگان کنفرانس آمده است: «ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت».

خبرنگار اسپوتنیک با تیم پاسخ‌گو در خصوص اعطای مجوز به رسانه‌ها تماس گرفت تا جزئیات ماجرا را روشن کند اما آنها نیز نتوانستند معنی این عبارت و همچنان دلیل رد درخواست را توضیح دهند. در نامه‌ای که به ایمیل خبرنگار اسپوتنیک فرستاده شده بود نیز اعلام شده بود که درخواست او پذیرفته نشده است و دلیل این تصمیم نیز مشخص نشده بود. خبرنگار اسپوتنیک درخواست خود برای دریافت توضیحات رسمی ارسال کرده است، اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده است.

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری بین‌المللی «روسیه امروز» و شبکه تلویزیونی راشا تودی پیش از این، در روز جمعه اعلام کرده بود که وزارت امور خارجه بریتانیا درخواست این کانال تلویزیونی را برای شرکت در کنفرانس جهانی آزادی مطبوعات رد نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала