Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت قاطع اتلتیکو، گریزمن را به بارسلونا نمیدهیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمن
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اتلتیکومارید به خاطر عملکرد غیر قانونی و دور از اخلاق بارسلونا برای جذب ستاره فرانسوی تیمش به شدت از این تیم دل خور شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که بارتومئو روز گذشته ادعا کرد، پنجشنبه در شهر مادرید با مدیر اتلتیکو بر سر جذب گریزمن دیدار کرده است، باشگاه اتلتیکومادرید در بیانه ای خواهان جریمه شدن بارسلونا بخاطر عملکرد مذاکرات برای جذب این بازیکن فرانسوی شده است.

Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمن یک هفته بعد بارسایی می‌شود

تیم مادریدی در خبرنامه اش اعلام کرده است که در فصل فوتبالی گذشته بارسلونا به صورت متداوم با این بازیکن در ارتباط بوده است و حتی در ماه مارچ و پس از حذف لیگ قهرمانان در بازی مقابل یوونتوس کارهای انتقال وی تمام شده است.

باشگاه اتلتیکو دیدار مدیران دو باشگاه بخاطر کاهش قیمت بندجدایی گریزمن را نیز تایید کرده است، اما اعلام کرده است به خاطر بی احترامی بارسلونا به این تیم و هواداران اتلتیکو حاضر به فروش گریزمن به بارسلونا نیستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала