همسر رییس پیشین «اینترپل» علیه این سازمان شکایت کرد

© AP Photo / Wong Maye-Eهمسر رییس پیشین «اینترپل» علیه این سازمان شکایت کرد
همسر رییس پیشین «اینترپل» علیه این سازمان شکایت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گریس منگ، همسر رییس پیشین«سازمان بین‌المللی اینترپل» به نگرانی از جان خود در دادگاه عالی شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک،گریس منگ، همسر منگ هونگوی، رئیس سابق پولیس بین‌الملل«اینترپل» که مجرم به پول شویی شده بود به سازمان بین‌الملل به خاطر امن بودن فامیل‌اش علیه انترپول شکایت کرد.
وی در این شکایت نامه در دادگاه عالی علیه پولیس انترپول می افزاید که این ارگان دولتی اقدامات جدی برای حفظ جان فامیل وی نکرده است.
همچنان وی افزود که پولیس اینترپول بالای وی فشار آورده است تا در محمکه بالای آنها شکایت نکند.
به گفته وی، یک دادگاه به منظور تعیین دقیق اعتبار ادعاهای اینترپول مبنی بر اینکه ناپدید شدن منگ هنگوی تنها موضوع مربوط به بخش های مربوط به چین و فرانسه و همچنین تعیین اینکه آیا سازمان، تعهدات خود را نسبت به خانواده منگ نقض کرده است، ایجاد خواهد شد.
در مقابل پولیس انترپول به روزنامه نگاران گفت، این روند قضایی محرمانه است، بنابراین ما هیچ فرصتی برای لمس کردن در خصوص جنبه های خاص نداریم، ما فقط می توانیم بگوییم که ما این اتهامات را ناشی از بی دلیل بودن خود می دانیم.
پیش از این گزارش شده است که همسر و دو فرزند سرپرست سابق «اینترپل» در تاریخ 2 می اقامه سیاسی فرانسه را دریافت کردند.
گفتنی است که رئیس سابق اینترپل، معاون سابق امنیت ملی چین، در جریان محکمه‌ای به تاریخ 20 جون، به اتهام دریافت رشوه، به مبلغ 2 میلیون دالر، محکوم کردند.
منگ هونگوی در اواخر ماه سپتمبر از فرانسه راهی چین شد. بعد همسرش از ناپدید شدن او خبر داد. در اوایل اکتبر چین از بازداشت وی خبر داد و دادگاه عالی این کشور اعلام کرد که مشغول تحقیقاتی در مورد نقض قانون توسط «هونگوی» است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала