Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جنجالی، جوایز جام جهانی را درو کرد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ستاره جنجالی، جوایز جام جهانی را درو کرد
ستاره جنجالی، جوایز جام جهانی را درو کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مگان رپینو، ستاره جنجالی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا عناوین بهترین بازیکن و گلزن جام جهانی 2019 بانوان را بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، ساعتی پیش تیم ملی بانوان آمریکا در دیدار نهایی جام جام جهانی فوتبال بانوان 2019 برابر هالند، با ارائه نمایش درخشان باوجود از دست دادن چندین موقعیت گلزنی توانست 2-0 برنده شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در پایان این رقابت نیز، مگان رپینو، بازیکن جنجالی آمریکا که در بازی های قبلی با دونالد ترامپ دچار درگیری لفظی شده بود، گل اول تیم ملی کشورش را به ثمر رساند تا ضمن سهم فعال در قهرمانی کشورش، به عنوان بهترین گلزن شناخته شود.

او این عنوان را مشترکا با الکس مورگان هم تیمی و آلن وایت از انگلستان با شش گل زده کسب کرد ولی به دلیلی این که مگان دقایق کمتری نسبت به دو بازیکن دیگر به میدان رفته بود، کفش طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

گفتنی است او همچنان لقب بهترین بازیکن جام جهانی زنان 2019 را هم به دست آورد تا تورنمنت فوق العاده را پشت سر گذاشته باشد.

این در حالیست که جایزه بازی جوانمردانه به تیم ملی فرانسه داده شد، جولیان گین از جرمنی با 20 سال سن، جایزه بازیکن جوان را برد، ساری ون ویندنال دروازه بان هالند دستکش طلا را برنده شد، و توپ نقره مسابقاه به برونزه از انگلستان و توپ برنزی مسابقات به روز لاولِّه از آمریکا اهدا شد. الکس مورگان از آمریکا کفش نقره و الن وایت از انگلستان کفش برنز را کسب کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала