Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری: نام پوگبا و لوکاکو در فهرست تور پیش فصل منچستر+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا و لوکاکو
پوگبا و لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد پوگبا و لوکاکو دو بازیکنی که گفته میشود منچستریونایتد را ترک خواهند کرد در اردوی پیش فصل این تیم شرکت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد دقایقی پیش اسامی بازیکنانی که در اردوی پیش فصل این تیم در کشور استرالیا شرکت میکنند را منشتر کرد که به صورت عجیب نام پوگبا و لوکاکو نیز در آن دیده میشود.

Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد مستقیم رئال به یونایتد برای جذب پوگبا

این در حالی است که این دو بازیکن به شدت مورد توجه تیم های دیگر هستند و احتمال خروج شان از تیم نیز وجود دارد.

جدی ترین مشتری پوگبا رئال مادرید است و لوکاکو نیز در کنار اینتر و یوونتوس نیز پیشنهاد دریافت کرده است.

این در حالی است که مینی رایولا مدیر برنامه های پوگبا دو روز پیش اعلام کرد پوگبا به فکر ترک منچستر است و امکان این که در تور پیش فصل نیز شرکت نکند، وجود دارد.

منچستریونایتد در تور پیش‌فصل خود در استرالیا در دیدار دوستانه‌ای به مصاف تیم پرث‌گلوری این کشور می‌رود و سپس در ادامه تور پیش‌فصل خود راهی سنگاپور و شانگهای می‌شود و در آنجا با تیم‌های اینتر و تاتنهام دیدار خواهد کرد. شیاطین سرخ سپس در بازگشت به اروپا در شهر اوسلو با تیم کریستین‌سوند نروژ تقابل خواهند کرد و در نهایت در شهر کاردیف ولز با میلان مصاف می‌کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала