Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن به دنبال برگرداندن دمبله به بوندسلیگا

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن به دنبال برگرداندن دمبله به بوندسلیگا
بایرن به دنبال برگرداندن دمبله به بوندسلیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ پس از ناکامی در جذب لروی سانه به دنبال جذب ونگر جوان بارسلونا عثمان دمبله است.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ در پایان فصل گذشته دو بازیکن خوب و با تجربه‌اش(آرین روبن وفرانک ریبری) را از دست داد و برای پرکردن جای خالی این بازیکنان و تقویت تیم تلاش به خرید بازیکنان جوان و آینده‌دار دارد.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حضور عثمان دمبله در کمپ تمرینی بارسا

بازیکن مورد علاقه و گزینه نخست این باشگاه لروی سانه بود که در جذب او ناکام ماندند و منچسترسیتی اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکرد.

صبح امرور روزنامه کیکر آلمان مدعی شد که مدافع قهرمانی در بوندسلیگا علاقه‌مند به جذب عثمان دمبله است و برای برگرداندن این بازیکنان به بوندسلیگا تلاش خواهد کرد.

نیکو کواچ سرمربی تیم بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی روبن و ریبری لستی را به مدیران بایرن داده است که از آن لست تنها جذب دمبله می‌تواند برای این باشگاه ممکن باشد.

در آن لست نام‌های لروی سانه، تیمو وارنر، چنگیز اوندر، بنیامین هنریش و عثمان دمبله دیده می‌شود. باشگاه بایرن به سه بازیکن این لست علاقه نشان داد و در جذب دو بازیکن(لروی سانه و تیمو وارنر) ناکام ماند و تنها گزینه ممکن عثمان دمبله است.

با توجه به صحبت‌های اخیر بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا جدایی دمبله غیر ممکن به نظر می‌رسد اما در صورتیکه بارسلونا نیمار را جذب کند، ممکن است به این بازیکن فرانسوی اجازه خروج داده شود.

تا حالا هیچ مذاکره‌ی میان این دو باشگاه صورت نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала