Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره مصدوم NBA شماره جدیدش را انتخاب کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Kevin Durant
Kevin Durant - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین دورنت بسکتبالیست سرشناس آمریکایی رسما اعلام کرد که در تیم بروکلین، پیراهن شماره 7 را برتن خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کوین دورنت ستاره سرشناس بکستبال NBA که در آغاز فصل نقل و انتقالات آزاد پیش از فصل 2019 — 2020 این لیگ به تیم بروکلین نتس پیوسته بود، با نشر پیامی در صفحه انستاگرام‌اش گفته است که در این تیم پیراهن شماره 7 را بر تن خواهد کرد. پیش از این و در دوران کاری‌اش، دورنت شماره 35 را بر تن کرده بود.

US NBA superstar LeBron James plays during an exhibition game as part of a clinic session in Manila. (File) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سه میلیارد در یک روز/نقل و انتقالات NBA

دورنت گفته است که شماره 35 او و خانواده‌اش را خوشحال و آنان را به جهان معرفی کرد. دورنت در مورد این شماره افزود: "35 باعث شد که افرادی را ببینم و تجربه‌هایی را کسب کنم که شاید هیچگاه نمی‌توانستم به دست بیاورم. 35 به من اجازه داد تا به دانشگاه تگزاس بروم و بسکتبال بازی کنم و 35 به من اجازه رسیدن به رویایم و بازی در NBA در سیاتل را داد. 35 به من اجازه داد تا در اوکلاهوما بسکتبال بازی کنم و روابطی را درست کنم که تا آخر عمر باقی خواهند ماند. در نهایت، 35 به من اجازه داد تا به منطقه بی بروم و دو قهرمانی و".

امروز دوشنبه کوین دورانت ستاره جدید و البته مصدوم تیم بروکلین نیز از شماره پیراهنش در فصل آینده رونمایی کرد. دورانت که در گلدن استیت شماره ۳۵ را به تن می‌کرده قرار است سال آینده با پیراهن شماره ۷ به میدان برود و در کنار کایری ایروینگ و دیگر بازیکنان بروکلین دست به توپ شود. دورانت به دلیل آسیب آشیل بازی‌های زیادی را در ابتدای لیگ آینده از دست خواهد داد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала