Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا حضور آرژانتین در لیگ ملت‌ها را رد کرد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر UEFA Euro 2020
UEFA Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا هرگونه احتمال حضور آرژانتین در رقابت‌های اروپایی را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه تیم ملی آرژانتین مقام سومی را در رقابت های کوپا امریکا به دست آورد، لیونل مسی فوق ستاره این تیم مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی قصد دارد قهرمانی کوپا را به برازیل میزبان هدیه دهد. فاکس اسپورت در ادعایی عجیب مدعی شد که آرژانتین برای حضور در دوره بعدی لیگ ملت‌های یوفا دعوت شده است و اینکه ممکن است در اعتراض به کنمبول، از این پس در رقابت های اروپایی حاضر شود.

آرجنتاین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرجنتاین در شب اخراج مسی تیم سوم کوپا 2019 شد

کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی نسبت به این خبر واکنش قاطعانه نشان داد و هرگونه حضور آلبی سلسته در این رقابت‌ها را رد کرد است. این کنفدراسیون اما، دعوت از این تیم به عنوان مهمان را پذیرفته و گفته است:«این واقعیت ندارد که از آرژانتین درخواست شده تا در رقابت‌های اروپایی شرکت کند. همچنان درخواست از این تیم مبنی بر عضویت آن در یوفا نیز صحت ندارد. یوفا هرگز خود را وارد اینگونه مباحث نکرده و نخواهد کرد».

در همین حال، اظهارات مسی با واکنش برخی از بازکنان برازیلی نیز روبرو شده است. مارکینیوش گفته است: "اینکه بازیکنی در این سطح که توسط همگان مورد تحسین قرار می‌گیرد، چنین حرف‌هایی بزند، ناامیدکننده‌ است. مسی بازی را باخت و باید آن را بپذیرد".

تیاگو بیان داشته است: " نظر دادن درباره حرف‌های مسی سخت است چون گاهی وقتی کسی شکستی می‌خورد، سعی می‌کند فشار را از روی دوش خودش بردارد و تقصیر را به گردن دیگران بندازد. مسی با نیتی شرورانه و حسادت آمیز این حرف‌ها را نزد ولی بالاخره این حرف راگفت. از دهان او این حرف ها بیرون آمد".

دنی آلوس که هم تیمی سابق و دوست صمیمی مسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:"ناراحتی مسی را درک می کنم ولی با این حرف او که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی فاسد است، موافق نیستم. امروز برای ما یک روز ویژه است و باید این قهرمانی را جشن بگیریم. برای قهرمانی سخت تلاش کردیم و در نهایت به هدف مان رسیدیم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала