Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوران بازندگان اصلی کوپا امریکا بودند

© Fotolia / Nacrobaداوران، بازندگان اصلی کوپا امریکا بودند
داوران، بازندگان اصلی کوپا امریکا بودند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه معتبر اسپانیایی ادعا کرده است که عملکرد داوران در کوپا امریکا بسیار مایوس کننده بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، تیم ملی برزیل در فینال رقابت کوپا آمریکا موفق شد پرو را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و نهمین قهرمانی خود را جشن گیرد. مارکا گفته است که داور بازی فینال برای 2 پنالتی بازی از ویدیوچک استفاده کرد و هر 2 را تایید کرد.

Messi (Argentina) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خودداری مسی از گرفتن مدال برنز کوپا

پنالتی هایی که به نظر می‌رسید با مشاهده ویدیوچک نظر داور تغییر پیدا کند. مارکا در پیوند به کارت سرخ مشکوک به گابریل ژسوس نوشته است: کارت زردی که ستاره برزیلی را بسیار عصبانی کرد و برخی معتقد بودند که تصمیم داور سختگیرانه بوده و می‌توانست تغییر دیدگاه بدهد.

در بازیهای گذشته نیز عملکرد داورها شک‌و‌شبهه بسیاری داشت. در بازی رده بندی مسی و مدل بر سر درگیری به نظر ساده‌ای از بازی اخراج شدند و ستاره آرژانتینی پس از این اتفاق حتی مدال برنز خود را دریافت نکرد و با انتقادی شدید به داوری عنوان کرد که همه چیز برای قهرمانی برزیل طرح ریزی شده بود. در بازی آرژانتین و برزیل نیز اختلافات زیاد بود و تیم بازنده معتقد بود که پنالتی‌های آنها دیده نشده و حتی داور از ویدیوچک نیز استفاده نکرده است.

کوپاآمریکا با قهرمانی برزیل به پایان رسید ولی مشکل داوری حتا با ویدیوچک نیز حل نشده است. باید دید چه راه حلی برای بهبود شرایط داوری در بازی‌ها اتخاد می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала