امریکا ناتو را به ترساندن روسیه فراخواند

© REUTERS / Reinhard Krause Президент США Дональд Трамп приехал на пресс-конференцию после саммита НАТО в Брюсселе, Бельгия
Президент США Дональд Трамп приехал на пресс-конференцию после саммита НАТО в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناس امریکایی خواستار ایجاد یک دکترین تهاجمی برای ترساندن روسیه شده است .

به گزارش اسپوتنیک، توم روگان روزنامه نگار امریکایی در مقاله خود برای روزنامه Washington Examiner از ناتو خواستار ایجاد یک دکترین تهاجمی برای تحت فشار قرار دادن روسیه شده است.
کارشناس امریکایی معتقد است که "استراتژی مسکو برای حمله به ناتو"، در هم شکستن این پیمان و استفاده از سلاح های هسته ای را پیش بینی نموده است.
به گفته روزنامه نگار امریکایی، این پیمان نظامی تا حد زیادی برای دفاع متمرکز شده است. ناتو میخواهد تا نیروهای و تجهیزات دفاع راکتی بیشتری را در کشورهای اروپایی مستقر کند. روگان می گوید، این امر یک تصمیم خوب است، اما از سوی دیگر این مسأله یک حس امنیت کاذب" را ایجاد می کند.

هشدار ناتو به روسیه در خصوص پیمان هسته‌ای با امریکا - اسپوتنیک افغانستان
اقدامات نظامی: ناتو چگونه روسیه را مجازات خواهد کرد؟

به گفته وی، سیستم راکتی روسیه قادر به دفاع در برابر حملات راکتی است که می تواند هرگونه راکت ها را منهدم کند. زمان آن فرا رسیده است که رهبران ناتو قبول کنند که قدرت این اتحاد نه تنها در اتحاد، بلکه در "ترساندن دشمن" است.
روزنامه نگار معتقد است که ناتو به کمک سه قدرت هسته‌ای بزرگ — ایالات متحده، انگلیس و فرانسه قادر خواهد خواهد بود آمادگی خود را برای پاسخ دادن در برابر یک حمله هسته‌ای به روسیه نشان دهد.
در این رابطه، روزنامه نگار ساخت کلاهک های هسته‌ای کم قدرت در امریکا را یک اقدام درست می داند.
او همچنین به رهبری ناتو توصیه می کند که از طریق بهبود و مدرن سازی سلاح های غیر هسته ای خود، از جمله سلاح های توپخانه‌ای دوربرد، موشک ها و نیروهای هوایی قدرتمند قدرت دفاع هوایی روسیه را شکست دهد.
کشورهای غربی مسکو را متهم می‌کنند که با استقرار سیستم های راکتی زمینی کروز خود معاهده منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد را که سال 1987 میان ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی منعقد شد، نقض کرده است. روسیه اما این اتهام را رد می‌کند.
این میان ایالات متحده هشدار داده که اگر روسیه تا دوم ماه آگست امسال فرایند از بین بردن راکت مذکور را آغاز نکند، از این معاهده خارج خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала