Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ام اس ان با گریزمان در بارسلونا

© REUTERS / Gustau Nacarino ام اس ان با گریزمان در بارسلونا
ام اس ان با گریزمان در بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تلاش دارد تا خط حمله‌اش را تقویت کند و برای این کار آن‌ها تلاش دارند نیمار و گریزمان را جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها سر و صداهای زیادی مبنی برجذب گریزمان و نیمار از سوی بارسلونا شنیده می‌شود و تا حالا هیچ یک از این بازیکن به صورت رسمی با این باشگاه به توافق نرسیده اند.

Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Las Palmas is played at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, Oct. 1, 2017. Barcelona's Spanish league game against Las Palmas is played without fans amid the controversial referendum on Catalonia's independence. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دروازه بان جدید بارسلونا معرفی شد +عکس و ویدیو

روز گذشته نیمار در تمرینات پاریس شرکت نکرد تا این شایعه بیشتر گردد که این بازیکن به بارسلونا برخواهد گشت و در مورد گریزمان رییس بارسلونا تایید کرد که برای جذب این بازیکن با اتلتیکو مذاکره خواهند کرد.

اما روزنامه مارکا امروز مدعی شد؛ اگر بارسلونا بتواند این بازیکنان را جذب کند، چگونه این بازیکنان را در کنار لویس سوارز و مسی در ترکیب خواهند گذاشت؟

این پرسشی است که از سوی بازیکنان معروف و سابق بارسلونا مطرح شده است، و دیدگاه های متفاوتی وجود دارد.

هریستو استویچکوف، مهاجم سابق بارسلونا، معتقد است که این بازیکنان می‌توانند به خوبی کنار هم بازی کنند؛ من هیچ مشکلی را نمی ببینم که مسی، سوارز، نیمار، گریزمن و دمبله نتوانند با هم در یک تیم بازی کنند و حتی 4 بازیکن می‌تواند در خط حمله بارسلونا حضور داشته باشد.

پیچی آلونسو دیگر بازیکن اسبق بارسلونا با این کار مخالفت میکند.

برای پیچی آلونسو چیزی روشن نیست و او معتقد است ارنستو والورده ممکن است مجبور شود تا همه آنها را بپذیرد و به گونه‌ی در ترکیب جا دهد.

مهاجم سابق بارسلونا گفت:«آسان نیست که چهار مهاجم را در تیم بازی دهید. نیمار و گریزمان با هم  سازگار نخواهند بود، منظورم این است که یکی دریبل زن است ودیگری تمام کننده و خطر عدم توازن در تیم وجود خواهد داشت.»

با وجود این مخالفت ها ماریو بارتومئو معتقد است که گریزمان و نیمار میتوانند؛ مکمل خوب برای مسی و سوارز باشند و به دلیل این که این بازیکنان سن زیادی دارند به آینده تیم هم نگاه میکند تا در صورت آماده نبودن مسی و سوارز این بازیکنان به داد بارسلونا برسند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала