هدف امریکا برای ایجاد ائتلاف محافظتی در اطراف آب‌های ایران فاش شد

© Photo / Ministry of Defence (United Kingdom)هدف امریکا برای ایجاد ائتلاف محافظتی در اطراف آب‌های ایران فاش شد
هدف امریکا برای ایجاد ائتلاف محافظتی در اطراف آب‌های ایران فاش شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده حزب لیبرال دموکرات در پارلمان روسیه می‌گوید که امریکا قصد دارد ائتلاف محافظتی در اطراف آب‌های ایران و یمن را ایجاد کند تا آماده حمله به ایران شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد روز، آنتون موروزوف، نماینده حزب لیبرال دموکرات روسیه در پارلمان روسیه می‌گوید در عقب کار امریکا برای ایجاد ائتلاف محافظتی بین‌المللی در اطراف آب‌های ایران و یمن آمادگی برای حمله به ایران وجود دارد.
این وکیل امریکا را به دنبال بهانه‌ای برای جنگ با تهران متهم کرد.

جوزف دانفورد - اسپوتنیک افغانستان
ایجاد ائتلاف امریکایی برای کنترل آبهای اطراف ایران و یمن

پیش از این، جنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا خبر از ایجاد ائتلاف محافظتی بین‌المللی در اطراف آب‌های ایران و یمن داد.

به گفته موروزوف حادثه ماه جون در دریای عمان، مشکوک بود و امریکا ایران را در حادثه متهم کرد که در حال حاضر امریکا در حال آماده شدن حمله به ایران قرار دارد.

آقای موروزوف می‌گوید که امریکا همچنان یک سناریوی مشابه را در خاورمیانه راه اندازی کرده بود که در نهایت سنایوری شان تبدیل به حمله به عراق شد.

این نماینده خاطر نشان می کند که اکنون تهران می تواند به اتهام بی ثبات کردن اوضاع در منطقه مواجه شود. پس از آن امریکا اقدامات تهران را خطر بالقوه برای کشورهای همسایه و تجارت جهانی نفت می‌خواند. هدف نهایی امریکا ایجاد دولت امریکایی در ایران است.

به عقیده وی کسانی که متحدین ناتو بوده و دوستان امریکا در منطقه هستند در این ائتلاف امریکایی وارد می‌شوند. اسرائیل به نوبه خود به حمله به ایران علاقه‌مند است. موروزوف خاطر نشان کرد که خود ایران برای صلح و آشتی آماده است اما امریکا بحران را تشدید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала