Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

متهم شدن پیکه به تخلف مالیاتی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر متهم شدن پیکه به تخلف مالیاتی
متهم شدن پیکه به تخلف مالیاتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از مسی، رونالدو و چند ستاره دیگر، این بار جراردپیکه مدافع بارسلونا نیز به فهرست متخلفان مالیاتی اضافه شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه پیش از این نام چند ستاره نام دار شاغل در فوتبال اسپانیا به عنوان متخلفین مالیاتی خبر ساز شده بود، این بار به نقل از نشریه مارکا، جرارد پیکه مدافع میانی بارسا نیز به این فهرست اضافه شد که به پرداخت مالیات برخی از درآمدهایش خودداری کرده‌ است.

در همین حال نشریه کنفدینسیال نیز مدعی شده است که دادگاه رسیدگی به دوسیه تخلف مالیاتی این بازیکن کاتالانی، پیکه را محکوم به پرداخت مبلغ نزدیک به 680 هزار یورو بابت جریمه ارائه اسناد غیرواقعی از درآمدهای تبلیغاتی‌اش نمود.

این بازیکن در ماه جولای 2013 به تخلف مالیاتی متهم شده بود اما اداره مالیات اسپانیا اعلام داشت که وی مالیات درآمدهایش از سال‌های 2008، 2009 و 2010 را نیز نپرداخته است.

آنزمان فکر می شد که پیکه از پرداخت 1.5 میلیون یورویی ابا ورزیده و به همین دلیل، به به پرداخت 1.5 میلیون محکوم شد ولی در ماه دسامبر سال 2016 این رقم به 678 هزار یورو کاهش یافت.

پیکه در حالی محکوم می شود که اداره مالیات اسپانیا، قبل از او بازیکنانی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، رادامل فالکائو، آنخل‌دی‌ماریا، مارسلو و لوکا مودریچ را هم مرتکب چنین تخلفاتی عنوان کرده بود و آنان پذیرفتند که جرایم نقدی مربوطه را بپردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала