Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روسیه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال 2019 شد + ویدیو

© REUTERS / Pilar Olivares Российская сборная по волейболу радуется победе в матче с командой Египта на волейбольном турнире Олимпиады-2016
Российская сборная по волейболу радуется победе в матче с командой Египта на волейбольном турнире Олимпиады-2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی روسیه با پیروزی مقابل آمریکا قهرمان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ شد و تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی مقابل برزیل به عنوان سومی رسید. تیم ملی والیبال روسیه صبح امروزبا پیروزی 3 بر یک برابر آمریکا در سالن «کردیت یونیون وان» شهر شیکاگو برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی لیگ ملت‌های والیبال 2019 و جایزه یک میلیون دالری این مسابقات رسید.

والیبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
صعود آمریکا و لهستان به فینال لیگ ملت های والیبال

روس‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 20 تیم میزبان را شکست دادند و تنها در ست دوم 20 بر 25 مغلوب آمریکا شدند. دیمیتری وولکوف 17 امتیاز برای روسیه و تیلور سندر 20 امتیاز برای آمریکا کسب کردند. تیم ملی والیبال لهستان در حالی که سرمربی بلژیکی خود را به همراه نداشت با پیروزی 3 بر صفر مقابل برزیل به عنوان سومی و مدال برنز لیگ ملت های 2019 رسید.

 لهستان که بازیکنان نامدار و باتجربه خود را در اختیار نداشت در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 21 برزیل را شکست داد. این پیروزی در حالی برای لهستان به دست آمد که ویتال هاینن، سرمربی این تیم بدون موافقت فدراسیون والیبال لهستان، شاگردانش در شیکاگو را ترک کرد و به لهستان برگشت تا در کنار بازیکنان اصلی تیم ملی این کشور باشد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала