Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان زنان امریکا، نامزد پست وزارت خارجه

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال زنان
فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جی‌اینسلی، که نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا است می‌گوید در صورت پیروی او در این انتخابات، مگان راپینو را وزیر خارجه تعیین خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جی‌اینسلی که از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری سال پیش در امریکا است می‌گوید در صورت پیروزی او در این انتخابابت، او مگان راپینو، کاپیتان تیم زنان امریکا را به عنوان وزیر خارجه خود انتخاب خواهد کرد. مگان راپینو، پس از پیروزی تیمش در رقابت‌های جام ملت‌های زنان با دونالد ترامپ به دریگیری‌های لفظی پرداخت و به عنوان ستاره جنجالی تیم ملی فوتبال امریکا شناخته می‌شود.

جام جهانی زنان / آمریکا تایلند را گل باران کرد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمریکا نخستین فینالیست جام جهانی زنان+عکس

این ستاره زن امریکایی در حال حاضر در باشگاه رین اف‌سی در ایالت واشنگتن بازی می‌کند. او در این رقابت‌ها جوایز بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنمنت را به خود اختصاص داد. فرماندار ایالت واشنگتن به این بارو است با اینکه راپینو فوتبالیست درخشانی است و می‌تواند چند سال دیگر در میادین فوتبال بدرخشد ولی او از خصوصیاتی برخوردار است که در پست وزیر خارجه از او وزیری ایده‌آل می‌سازد.

این نامزد ریاست جمهوری آمریکا در پیوند به گفته‌های راپینو افزود:" حرفهایی که مگان راپینو در جام جهانی زد خیلی‌ها را امیدوار کرد و به نوعی روایت مخالفی از سیاست‌های خارجی رئیس‌جمور فعلی آمریکا ارائه داد. به همین علت من معتقدم او بهترین نامزد برای تصدی پست وزارت امور خارجه است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала