Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت نیمار به تمرینات پاری‌سن‌جرمن

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار در نهایت به فرانسه بازگشت و به تمریناتش در پاری‌سن‌جرمن ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار که بدون هماهنگی با سران باشگاه به تمرینات اخیر در این باشگاه شرکت نکرده است و با حاشیه‌ها و نظریات جنجالی خود، در نهایت به فرانسبه بازگشت و به تمرینات خود در این باشگاه می‌پردازد. RMC Sport در گزارشی در این رابطه گفته است که نیمار بامداد امروز به تمرینات باشگاه شرکت کرده است.

جنگ علنی نیمار با سران پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جنگ علنی نیمار با سران پی اس جی

او که جدایی از این باشگاه را رد نمی‌کند، با مدیر باشگاه در پیوند به حاضر نشدن در تمرینات صحبت کرده است. این ستاره براززیلی روز یکشنبه از سائوپائولو به سمت پاریس پرواز کرد و پرواز وی ساعت 7:30 روز دوشنبه در پاریس به زمین نشست. او آخرین بازیکنی است که به تمرینات روز دوشنبه پاری‌سن‌جرمن اضافه می شود. پس از اینکه کوین تراپ در ساعت 8:15 به تمرین آمد و توماس توخل و کیلیان ام باپه پانزده دقثه پیش از وی وارد شدند.

نیمار در تابستان سال 2017 بود که بارسلونا را ترک کرد و با 222 میلیون یورو به پاری‌‌سن‌جرمن پیوست و اکنون پس از دو سال باشگاه پاریسی برای بازگرداندن نیمار به بارسلونا همین رقم را می خواهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала