محب: امنیت نامزدان ریاست جمهوری در اولویت جدی حکومت قرار دارد

© Photo / ARG / ARGحمدالله محب
حمدالله محب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور غنی از اقدامات ویژه جهت تأمین امنیت انتخابات و نامزدان ریاست جمهوری سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی رییس‌جمهور می‌گوید که ارگان‌های امنیتی در هماهنگی نزدیک با کمیسیون انتخابات، پلان‌های منظمی را جهت تأمین امنیت نامزدان و انتخابات ریاست جمهوری ترتیب نموده و این موضوع اولویت جدی حکومت می‌باشد.
در خبرنامه که روز گذشته دفتر شورای امنیت ملی منتشر نمود گفته می شود که حمدالله محب این اظهارات را در نشست رهبری سکتور امنیتی حکومت بیان کرده است.
مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور در این نشست گفته است که پلان‌های امنیتی در سه بخش قبل از انتخابات، در جریان انتخابات و بعداز انتخابات اجرا و عملی می‌شوند.
به گفته وی، با تأمین امنیت، نه تنها میزان اشتراک مردم در انتخابات بلند می‌رود؛ بلکه صیانت از آرای آنان نیز صورت می‌گیرد.
در این نشست، حمدالله محب از ادارات امنیتی خواسته است که برای تأمین امنیت نامزدان انتخاباتی، انتقال مواد انتخاباتی و حفاظت از دفاتر و حوزه‌های انتخاباتی توجه ویژه داشته باشند.
پیش از این نیز مسوولین کمیسیون مستقل انتخابات از تامین امنیت انتخابات اظهار نگرانی کرده، گفته بودند که روی موضوع امنیت انتخابات جلسات هفته‌واری با نهادهای امنیتی ایجاده کرده و برای تأمین امنیت انتخابات تلاش می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала