آلمان: روسیه آمادگی ضربه ناگهانی به اروپا را می گیرد

© AP Photo / Matthias Schraderآلمان از آمادگی روسیه به ضربه غیر منتظره به اروپا صحبت کرد
آلمان از آمادگی روسیه به ضربه غیر منتظره به اروپا صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه آلمانی در مورد آمادگی روسیه برای یک حمله احتمالی غیر منظره به اروپا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Die Welt آلمان در گزارشی نوشت: روسیه همچنان به مسلح شدن با راکت های ممنوعه برای آغاز جنگ و وارد آوردن ضربه غیر منتظره به اروپا دوام می دهد که این امر ناتو را مجبور میسازد وارد عمل شود.

نشریه در این مقاله، به اظهارات هاینریخ بروئس جنرال بازنشسته ارتش آلمان ومعاون دبیر کل ناتو و یوآخیم کراوز، مدیر موسسه سیاست امنیتی دانشگاه کیل، اشاره نموده است.

به گفته نشریه، کراوز معتقد است، در حالی که اروپا با تغییرات آب و هوایی و بحران مهاجرت مشغول به کار است، روسیه بدون هیچ دلیل منطقی برای جنگ های منطقه ای در اروپا، خود را آماده می سازد. گفته می شود  گویا روسیه تهدید نموده است از سلاح هسته‌ای در این جنگ استفاده کند.

 بر اساس گفته های بروس، روسیه عمدا به دنبال رویارویی با کشورهای غربی و همچنین به دنبال نابود کردن نظم جهانی و تضعیف انسجام ناتو است.

 با این حال، به گفته نظامی سابق ارتش آلمان، روسیه  به خوبی می داند که توان مقابله با ناتو را ندارد، بنابر این، ادعا می شود که گویا روسیه یک "ضرب غیرمنتظره" را با تهدید به حمله هسته‌ای وارد خواهد آورد.

علاوه بر این، هر دو نظامی معتقد اند که آلمان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در این "درگیری" نقش کلیدی  را ایفا می کند، از این رو آنها از دولت آلمان خواستند که بوندسویر را به سرعت هشدار دهد تا برای انجام وظایف پیچیده نظامی ناتو آماده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала