Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر: دخیا در یونایتد می‌ماند

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد اطمینان می‌دهد که داوید دخیا در در این تیم می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تلگراف، اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد در تلاش آمادهسازی این تیم برای فصل جدید لیگ برتر است. این سرمربی نروژی مورد داوید دخیا، دروازه‌بان خود گفت: او قطعاً در اینجا می‌ماند و قرارداد خود را نیز تمدید می‌کند. من همواره از ماندن او در این تیم بارومند هستم و او با باشگاه برای تمدید قرارداد به تفاهم خواهند رسید.

داوید دخیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شیاطین سرخ در جستجوی جانشین برای دخیا

این دروازه‌بان اسپانیایی در نخستین دیدار دوستانه یونایتد که برابر پرث گلوری بود فرصت بازی پیدا کرد. او احتمالاً در بازی فردا شب برابر لیدزیونایتد در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

سولسشایر همچنان ابراز امیداواری کرد روملو لوکاکو برای دومین بازی فصل، شرایط خوبی داشته باشد و بتواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. او به خاطر مصدومیت در روزهای اخیر برای تیمش بازی نکرد و زمزمه‌های زیادی نیز مبنی بر رفتنش به اینتر به گوش می‌رسد.

این مربی نروژی در پایان صحبت‌هایش گفت: "مطمئن باشید وقتی لیگ شروع شود، بازیکنانی در اختیار داریم که نه با اجبار بلکه با خواست و اراده و قلب خودشان در جمع ما بودند و تمام تلاش خودشان را برای سربلندی و کسب موفقیت تیم به کار خواهند بست". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала