Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد به پوگبا و رایولا هشدار داد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران باشگاه منچستریونایتد به هافبک فرانسوی خود و مدیر برنامه‌های او هشدار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این تابستان 300میلیون یورو برای جذب بازیکنانی چون، ادر میلیتائو، فرلان مندی، ادن هازارد، رودریگو و لوکا یوویچ را به هدف تقویت ترکیب خود هزینه کرده و برای به اکمال رساندن این پازل، اکنون نیاز به جذب پوگبا دارد.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد قصد فروش پوگبا را ندارد، قیمت ستاره فرانسوی بالا رفت

زیدان که پیش از این از علاقه‌اش به این هافبک فرانسوی سخن گفته بود، از سران این باشگاه خواسته است تا پوگبا را به خدمت بگیرند، کاری که دشوار خواهد بود، چون باشگاه منچستریونایتد حاضر نیست ستاره خط میانی‌اش را با رقمی کمتر از 170 میلیون یورو بفروشد.

در پایان فصل اخیر بود که مدیر برنامه‌های پوگبا، بحث انتقال این بازیکن را کلید زد و حتی در اظهارنظری با اشاره به اینکه پوگبا به دنبال ترک اولدترافورد در این تابستان است، گفت مسئولان باشگاه منچستریونایتد می‌دانند خواسته پوگبا چیست. این هافبک فرانسوی هم پیش از این گفته بود که دوست دارد چالشی جدید را تجربه کند و به تمایلش برای جدایی‌اش از شیاطین سرخ اشاره کرد.

نشریه «آس» داده است که، مدیران باشگاه منچستریونایتد به پل پوگبا و رایولا هشدار داده‌اند که درباره بحث جدایی این بازیکن از منچستریونایتد اظهارنظری انجام ندهند، چون با این شرایط، اوضاع برای این انتقال پیچیده‌تر می‌شود.

بر اساس این گزارش اگر رئال مادرید موفق نشود تا پیش از تاریخ 8 آگست که فصل نقل‌وانتقالات تابستانی در انگلیس بسته می‌شود، این هافبک 26 ساله را به خدمت بگیرد، کارشان برای جذب پوگبا سخت‌تر خواهد شد، چون منچستریونایتد دیگر فرصتی برای جذب جانشین وی نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала