ترامپ اظهارات نژادپرستانه‌ خود را تکرار کرد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ اظهارات نژادپرستانه‌ خود را تکرار کرد
 ترامپ اظهارات نژادپرستانه‌ خود را تکرار کرد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا می گوید: او درباره اتهامات نژادپرستی نسبت به خود نگران نیست زیرا «بسیاری از مردم با او موافق هستند».

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اسوشیتد پرس ، "دونالد ترامپ" رییس‌جمهور ایالات متحده، یک روز پس از انتشار سخنان نژادپرستانه علیه چهار نماینده زن کنگره که عضو حزب دموکرات نیز هستند، تلاش کرد برای فرار از عواقب اظهاراتش، دلیل‌تراشی کند.

رئيس‌جمهور ایالات متحده امریکا در تاریخ 14 جولای در صفحه توییتر خود با لحن تنفرآمیز و نژادپرستانه‌اش  زنان کنگره امریکا را هدف حملات لفظی خود قرار داده و اظهارات نژادپرستانه‌ای علیه آن‌ها مطرح کرده است.

ترامپ: امریکا از موضوع شهروندی عقب نشینی نمی کند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: امریکا از موضوع شهروندی عقب نشینی نمی کند

ترامپ در این توییت خود نوشت: جالب است بدانید زنان «ترقی‎خواه» کنگره که اصالتا از کشور‌هایی آمده‌اند که دولت‌های آن‌ها فاجعه تمام و کمال است و اگر دولتی داشته باشند این دولت فاسدترین و بدترین دولت در جهان است. این افراد به مردم امریکا که قدرتمندترین و بزرگترین ملت جهان است می‌گویند که چه کاری را انجام دهند.

ترامپ در این پیام توییتری خطاب به این زنان گفته "چرا این افراد به کشور‌های ورشکسته و مملو از جنایت خود، جایی که در آن بوده‌اند بازنمی‌گردند؟"

ترامپ  در توجیه این اظهارات نژادپرستانه‌اش گفت: «بسیار ناراحتم که می‌بینم دموکرات‌ها از کسانی حمایت می‌کنند که درباره کشورمان بسیار بد صحبت می‌کنند» .

اظهارات نژادپرستانه ترامپ به سرعت با محکومیت شدید از سوی ، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا مواجه شد. او در توئیتر خود نوشت: وقتی دونالد ترامپ به چهار زن امریکایی عضو کنگره می‌گوید به کشورهایشان برگردند، او مجددا تاکید می‌کند برنامه «امریکا را دوباره بزرگ کنیم» همیشه به دنبال سفید (پوست) کردن دوباره امریکا بوده است. تنوع (نژادی) ما باعث قدرت ماست و اتحاد ما عامل قدرت مان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала