چین های پیشانی راجع به کدام بیماری ها هشدار میدهند

© Depositphotos.com / Evgenyatamanچین های پیشانی راجع به کدام بیماری ها هشدار میدهند
چین های پیشانی راجع به کدام بیماری ها هشدار میدهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بدن انسان بعد از سی سال مقدار هرچه کمتر هلوجن و ایلاستین ترشح مینماید که لشم بودن جلد را تامین میکنند و اولین چملکی ها تشکیل میشوند. راجع به اینکه کدام آنها راجع به پرابلم های صحی گواهی میدهند – توجه شما را به مطلب منتشره در خبرگزاری ریانووستی جلب میداریم.

تکلیف های قلبی

در سال 1998 دوکتوران امراض قلبی فرانسوی گروپ متشکل از 3200 داوطلب به سن از 32 تا 62 سال تشکیل دادند. دانشمندان با دقت تمام وضع صحی همه شرکت کنندگان تحقیق بررسی کردند و تعداد و برجستگی چین های موجود در پیشانی آنها را ثبت نمودند. وضع جلد را به اساس جدول سه درجه یی: پیشانی لشم را با نمره صفر، چین های زیادی عمیق را با دو-سه نمره درجه بندی نمودند. متخصصین فقط به چین های افقی جلد علاقمندی داشتند – آنها میخواستند فرضیه را معلوم کنند که چین ها را با خطر بلند مرگ از امراض قلبی - ریوی مربوط می ساخت.

بر صحت رضاکاران 20 سال نظارت میکردند. طی این سال ها 233 نفر از جمله آنها – به علل مختلف – مردند. در جمله آنهایی که مرگ آنها به اثر سکته قلبی یا سکته مغزی رخ داد، اکثریت دارای چین های متبارز – دو-سه درجه – بودند. طبق محاسبات، آنها ده برابر بیشتر به اثر امراض قلبی - ریوی، نسبت به دیگران، می مردند.

تحقیق کنندگان پیشبینی میکنند که چین های افقی در پیشانی – معرف ارتروسکلروز، بیماری اند، وقتیکه در جدارهای داخلی شیریان ها رسوبات کولیسترول تشکیل میشوند. رگ های خون به لوله فلزی زنگ زده شباهت پیدا میکند و شخص اکثراً از حملات قلبی رنج میبرد و بالاخره دچار سکته قلبی یا مغزی میشود.

طوریکه دانشمندان اظهار میدارند، ارتروسکلیرزو با کاهش ترشح هلوجن در بدن همراه می باشد – و چین ها بنابر همین علت بوجود می آیند. رگهای خون پیشانی نسبت جسامت کمتر نسبت به رسوبات داخلی بیشتر حساس میباشند. از همینرو چین ها در پیشانی – نشانه آنست که شیریان ها و رگها وضع خوب ندارند.

ضربه بر جگر

به عقیده دانشمندان پوهنتون ویرجینیا (امریکا)، چملکی در روی به چربی ممکن غیرالکولی جگر (هیپاتوز چربی) اشاره میکند.

در امریکا 40% باشندگان مسن از این بیماری رنج می برند. طبق معلومات محققین پوهنتون دولتی سانکت پتربورگ، هیپاتوز چربی در 37% بیماران تثبیت میشود که نظر به هر علت به کلینیک مراجعه میکنند.

دانشمندان علت افسردگی کهنسالان را معلوم نمودند - اسپوتنیک افغانستان
دانشمندان علت افسردگی کهنسالان را معلوم نمودند

واقعیت امر اینست که تجمع چربی در جگر با پروسس ناکافی ماده البومینی لامین مربوط است که به پروسه پیرشدن ارتباط دارد. اگر شیوه جبران نمودن کمی این ماده یافت شود، پس میتوان انکشاف هیپاتوز چربی و مطابقاً، تشکیل چملکی های مختلف در روی را متوقف ساخت.

محققین استفاده از ویروس ها پیشنهاد میکنند، ژئین ها را به ترشح کردن مقدار بیشتر لامین مجبور ساخت. فعلاً این شیوه با موفقیت های متغیر بالای موش ها آزمایش میگردد و متخصصین حفاظت جگر را به کمک پرهیزانه صحی، شامل سیب، اواکادو و چکوتره توصیه میکنند.

دانشمندان انگلیسی تابلیت را ساخته که چین ها را هموار می سازد. در ترکیب تابلیت زیبایی مخلوط از شیره های غذایی، ویتامین C  و E، ایزوفلاوین ها، لیکوپین ها و اومیگا-3 شامل می باشند. در آزمایشات کلینیکی داروی نو در حدود 500 زن شرکت نموده اند. در جریان 14 هفته چملکی های عمیق در اطراف چشم در بین زنان به اندازه بیش از 30% کاهش یافتند.

دانشمندان پوهنتون الاباما در بیرمینگهم (امریکا) در تجارب بالای موش ها معلوم کردند که چملکی ها و ریختن موی با فعالیت ژئین ها در DNK میتاخوندری مربوط اند. بدون این ویتامین ها منبع انرژی حجره زندگی و فعالیت کرده نمی تواند. اندکترین نقیصه در کار آنها باعث مشکل در ترشح ماده سوخت حجره میگردد و در نتیجه، پروسه های پیرشدن را قبل از وقت فعال می سازند.

چین های عمیق در پیشانی را نباید با چین های واکنشی روی که با بیماری مربوط نیستند، مغالطه نمود. طبق معلومات محققین کانادایی، مردم با چملکی در اطراف چشم بسیار صادق شمرده میشوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала