Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات یوونتوس برای جذب نیمار

نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس که عملکرد قابل قبولی در فصل نقل و انتقالات داشته اشت، میخواهد با جذب نیمار بم نقل و انتقالات این فصل فوتبالی را منفجر کند.

به گزارش اسپوتنیک، بنظر میرسد باشگاه بارسلونا به دلیل عدم بودجه و مشکلات مالی توانایی خرید نیمار را ندارد. هر چند نیمار بارها اعلام کرده است پس از پی اس جی در تنها تیمی که بازی خواهد کرد بارساست، اما وی بخاطر این که خود را از جمع تیم قهرمان فرانسه جدا کند، دست به هر کاری میزند.

روزنامه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شده است که نیمار خود را به باشگاه های رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن و یوونتوس پیشنهاد کرده است.

پس از این ادعا ساعاتی پیش شبکه رای اسپورت ایتالیا در گزارشی عنوان کرده است که باشگاه یوونتوس مذاکرات را برای جذب ستاره جنجالی پی اس جی آغاز کرده است و نیمار هدف باشگاه ایتالیایی است.

این شبکه ادعا کرده است که جلسه ای میان پدر نیمار و مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس برگزار شده است و مذاکرات به صورت جدی برای انتقال نیمار به تورین جریان دارد.

با توجه به این که یوونتوس با جذب ستاره هایی مثل دی لیخت، رمزی و رابیو در فصل بعد یکی از تیم های خطرناک معرفی شده است، حالا به نظر میرسد نیمار نیز بدش نمیاید تا در کنار رونالدو زوج جذاب فصل بعدی فوتبال ایتالیا را رقم بزند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала