گوشزد سفیر امریکا به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

© Photo / Facebook/Chief Executive of the Islamic Republic of Afghanistan / ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان گوشزد سفیر امریکا به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان
 گوشزد سفیر امریکا به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان بس سفیر امریکا در کابل از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان خواسته است که در رقابت های انتخاباتی از منابع دولتی استفاده نکنند

به گزارش اسپوتنیک، سفارت امریکا در کابل با انتشار بیانیه ای از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان خواسته است که در رقابت های انتخاباتی از منابع دولتی استفاده نکنند.

سفارت امریکا در کابل همچنین از تامین بودجه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان استقبال کرده و به نقل از جان بس، سفیر این کشور نوشته که او مثل شهروندان افغانستان از نامزدها توقع دارد که از منابع دولتی برای کمپین خودداری کنند، زیرا قوانین افغانستان آنها را از این کار منع کرده است.

جان بس، افزوده است که نهایی شدن بودجه انتخابات، امریکا را قادر می‌سازد که برای حمایت از این روند تا 29 میلیون دالر کمک کند.

سفارت امریکا در کابل همچنان تاکید کرده که استخدام کارمندان بیشتر، تهیه دستگاه‌های بیومتریک و آموزش کارمندان برای شفافیت و سلامت انتخابات مهم و حیاتی می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала