کشته شدن فرمانده کلیدی طالبان در فاریاب

© Sputnikفاریاب
فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ملا هاشم مشهور به خیبر یک تن از فرماندهان برجسته و کلیدی طالبان همراه با شماری از افرادش در ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب کشته شده است

به گزارش اسپوتنیک، در نتيجه تداوم عمليات کوماندوها در مربوطات قریه ارچیتو ولسوالی بلچراغ ولایت فـاریاب 15 تن طالـب به شمـول ملا محمد هاشم يک تن ازقوماندانان کليدى دشمن کشـته و 15 تن زخمی گردیده.

قول اردوی 209 شاهین با نشر خبرنامه‌ای امروز چهارشنبه (26 سرطان) با تأیید این خبر می گوید: این فرمانده برجسته گروه طالبان در نتیجه عملیات کماندوهای ارتش در روستای ارچیتو ولسوالی بلچراغ کشته شده است.

خبرنامه افزوده:"در نتيجه عمليات نیروهای امنیتی و در راس کوماندوها ملا هاشم مشهور به خیبر همراه با 15 تن از افراد تحت امرش در قریه ارچیتو، ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب کشته و 13 تروریست دیگر زخمی شدند."

این در حالی است که قول اردوی شاهین روز گذشه از کشته شدن مولوی جندالله یکی از فرماندهان برجسته و کلیدی گروه طالبان همراه با 18 تن از افرادش در یک عملیات ویژه نیروهای امنیتی در منطقه کولیان ولسوالی بلچراغ خبر داده بود.

گفتنی است که نیروهای امنیتی و دفاعی نزدیک به یک ماه پیش توانستند که پس از یک سال، کنترل مرکز ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب را از طالبان پس بگیرند. هم اکنون عملیات پاکسازی این ولسوالی از وجود طالبان مسلح جریان دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала