Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله شاه کلید انتقال نیمار

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. ЧМ-2018. Финал. Матч Франция - Хорватия
Футбол. ЧМ-2018. Финал. Матч Франция - Хорватия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالیکه خبرهای زیادی مبنی بر بازگشت نیمار دست به دست می شود ولی حالا از عثمان دمبله به عنوان کلید اصلی این انتقال یاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، احتمال انتقال نیمار در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال برای هیچ کسی پنهان نیست و پاری سنت زرمن نیز اعلام کرده، زمینه بازیکن برزیلی برای هر تیمی که پیشنهاد خوبی ارائه نماید، فراهم می باشد که در این بین یکی از این موارد بایرن مونیخ و عثمان دمبله می باشند.

هم اکنون توپ در زمین بارسلونا است اما این انتقال در سطح مالی دشوار است، به دلیلی که بازیکن برزیلی به ارزش 220 میلیون یورو راهی پاریس شده بود.

در روزهای اخیر پیشنهادهای برای جذب نیمار به اضافه بازیکنان همچون فلیپ کوتینیو، ایوان راکتیچ و ساموئل اومتیتی گزارش شده اما در حقیقت، هیچ پیشنهاد خاصی از سوی بارسلونا ارائه نشده است در حالیکه کاتالان ها در تلاش پیدا کردن راه حل هستند که در خور توجه پاریسی ها باشد و به نظر می رسد که عثمان دمبله فرانسوی می تواند کلید اساسی این انتقال باشد، این در حالیست که بایرن مونیخ نیز می خواهد وارد میدان شود.

دمبله به عنوان یک ابزار چانه زنی در مقابل ستاره برزیلی خوانده شده، ولی امکان پذیر نخواهد بود، اما بایرن مونیخ می تواند، یک دروازه را باز کند زیرا آنها برای فصل آینده نیاز به پیشرفت گسترده دارند و لروی سانه از اولویت های جدی آنهاست که مذاکرات بین سران تیم آلمانی و منچستر متوقف شده است.

در همین حال گفته می شود که بایرن مونیخ هدف اش را بالای دمبله متمرکز کرده، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. این خبر در تابستان جاری نشر شد و با جدی شدن بازگشت نیمار، قهرمان آلمان از تمایل خود عقب نکشیده است.

کوتینیو و مالکو نیز بازیکنانی هستند که میتوانند انتقال کنند و هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که بارسلونا با یک قیمت مناسب آنها را به فروش برساند، هرچند هیچ پیشرفتی در این زمینه صورت نگرفته به جز انتقال نه چندان بزرگ رافینیا و مارک کوکوریا.

در حالی که تعدادی از بازیکنان به درهای خروج نزدیک اند، و آینده دمبله امری است که از او به عنوان کلید آینده نیمار یاد می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала